English Preparation Centre

Ліцензія UAPC0121

Ярославів Вал, 13/2

Золоті Ворота

info@cambridge.ua
  • (044) 364 06 25
  • (097) 512 68 58
  • (099) 114 53 13
  • (093) 497 71 63
21.01.18

5 кроків до підвищення

Складно знайти людину, що не хотіла б підвищення, проте мало хто полюбляє просити про це. На щастя, зовсім не обов’язково просити, якщо начальник досить спостережливий, а ви робите усе потрібне, щоб він помітив, що ви здатні на більше і вже готові до цього. Пропонуємо перевірити, чи зробили ви свої п’ять кроків на шляху до підвищення без прямого прохання про це.

  1. Перевищуйте очікування

Від вас очікують, що ви будете виконувати свою роботу, і досить добре. Проте якщо ви жадаєте підвищення, необхідно не просто вчасно та якісно виконувати роботу, а й, можливо, робити навіть більше, ніж від вас очікують – це чудовий показник того, що ви можете впоратися зі складнішими завданнями.

  1. Робіть ставку на зростання, а не на статус

Звісно, іноді приємно пишатися власними знаннями. Проте колеги цінять не стільки задавак, котрим усе легко дається, скільки тих, хто невпинно вчиться, відкритий новим знанням та думкам, не приховує того, що чогось може і не знати, проте виявляє інтерес.

  1. Справді працюйте над собою.

Завжди є, чому ще можна навчитися, у чому стати краще. На це питання може відповісти і ваш начальник. Наприклад, більше дізнатися про суміжну сферу або краще вивчити ділову англійську. Більшість людей береться за завдання, котрі їм до снаги, але не більше. Ті ж, хто прагне вміти більше, завжди виділяються на їх фоні.

  1. Робіть ставку на довгострокові проекти.

Довгострокові проекти завжди більш комплексні та потребують більше розрахунків, стратегій. Не слід хапатися одразу ж за якийсь великий відповідальний проект, все ж таки, нарощувати їх «складність» слід поступово. Але із зростанням складнощі завдань, ви одразу ж і покажете, що спроможні на більше.

  1. Працюйте над спілкуванням

Для тих, хто йде вгору кар’єрними східцями, навички співробітництва стають просто необхідними. Знаходити спільну мові із підлеглими та колегами – дуже важливо, і для цього знадобиться навчитися добре слухати, йти на компроміси та виступати посередником.

 

Підписатись на розсилку