Пройти тест онлайн

Що писати, щоб на e-mail відповіли

20.02.2017

Багатьом з нас потрібно спілкуватися з іншими особами щодо робочих питань засобами електронної пошти, а деяким, до того ж, потрібно ще й робити це англійською мовою. Не біда, якщо ви проходили гарні курси бізнес англійської: ви завжди зможете підібрати необхідні слова, щоб донести свої думки до респондентів. Але чи можна зробити ще що-небудь, щоб збільшити власні шанси на отримання відповіді?

Виявляється, можна. Це довела компанія Boomerang, яка розробляє додаток для електронних листів і за його допомогою збирає статистику. Як показала практика, збільшити шанси на лист у відповідь, справді, можна.

Найрозповсюдженішими виразами, якими зазвичай закінчуються електронні листи, стали цілком очікувані – thanks, regards і cheers. Але, як виявилося, серед них немає найефективнішого, а саме – «Thanks in advance»: на таке закінчення реагують у 65,7% випадків. Поставивши подібний вираз наприкінці власного запиту, можна збільшити шанси на відповідь на 38.3%.

Втім, не обов’язково використовувати саме таке формулювання, адже ситуації бувають різними. Але все одно, слід враховувати, що згідно із зібраною статистикою, саме слова вдячності в середньому отримують 62% реакцій у відповідь, тоді як листи без подібних слів – 46%. Це саме той випадок, коли ввічливість йде на благо. Залишається лише оцінити, про що ваше повідомлення й кому воно адресоване, і підібрати правильне формулювання, яке збільшить шанси на успіх.