English Preparation Centre

Ліцензія UAPC0121

Ярославів Вал, 13/2-б
  Золоті Ворота
info@cambridge.ua

(044) 580 33 00

(099) 114 53 13

(063) 580 33 00

(098) 580 33 00

Послуги

×

callback-phone-icon

Зворотній дзвінок

  • Ім'я та прізвище
  • Телефон

Даю згоду на обробку моїх персональних даних з метою визначення рівня англійської мови та надання інших освітніх послуг

confirm

Дякуємо!

Наш менеджер звяжеться з вами.

20.02.2017

Що писати, щоб на e-mail відповіли

Багатьом з нас потрібно спілкуватися з іншими особами щодо робочих питань засобами електронної пошти, а деяким, до того ж, потрібно ще й робити це англійською мовою. Не біда, якщо ви проходили гарні курси бізнес англійської: ви завжди зможете підібрати необхідні слова, щоб донести свої думки до респондентів. Але чи можна зробити ще що-небудь, щоб збільшити власні шанси на отримання відповіді?

Виявляється, можна. Це довела компанія Boomerang, яка розробляє додаток для електронних листів і за його допомогою збирає статистику. Як показала практика, збільшити шанси на лист у відповідь, справді, можна.

Найрозповсюдженішими виразами, якими зазвичай закінчуються електронні листи, стали цілком очікувані – thanks, regards і cheers. Але, як виявилося, серед них немає найефективнішого, а саме – «Thanks in advance»: на таке закінчення реагують у 65,7% випадків. Поставивши подібний вираз наприкінці власного запиту, можна збільшити шанси на відповідь на 38.3%.

Втім, не обов’язково використовувати саме таке формулювання, адже ситуації бувають різними. Але все одно, слід враховувати, що згідно із зібраною статистикою, саме слова вдячності в середньому отримують 62% реакцій у відповідь, тоді як листи без подібних слів – 46%. Це саме той випадок, коли ввічливість йде на благо. Залишається лише оцінити, про що ваше повідомлення й кому воно адресоване, і підібрати правильне формулювання, яке збільшить шанси на успіх.