Пройти тест онлайн

Що допомагає підвищити продуктивність бізнесу

15.11.2016

Мало керівників не хотіли би дізнатися, як підвищити продуктивність працівників, але багато хто з них вважає, що всі секрети успіху вже давно відомі й активно використовуються. Все ж, слід враховувати останні тенденції та дослідження, можливо, деякі підходи встигли показати свою неефективність, і їх краще замінити на більш робочі варіанти. Пропонуємо звернути увагу на кілька галузей.

Раніше вважалося, що чим більше співробітник працює, тим це краще для компанії. Останнє дослідження, наприклад, IZA, доводить, що продуктивність не лише не зростає зі збільшенням робочих годин, але і значно зменшується. Втомлений, загнаний співробітник набагато гірше працює і легше відволікається. Тому слід поберегти своїх людей.

Замість збільшення кількості годин праці, можна зробити графік співробітників більш гнучким: це прибирає зайвий стрес, пов’язаний із завантаженням дороги на роботу та хронотипом людини, дозволяючи їй з більшим ентузіазмом братися до справи.

Ще одна річ, на яку слід звернути увагу, – облаштування офісу. Звісно, далеко не кожна компанія може створити чудову інфраструктуру за прикладом Google, але по силам кожного керівника зробити простір для роботи більш затишним. Наприклад, порожнім «коробкам» можна додати трохи зелені, картин, плакатів та природнього світла.

Ще один спосіб підвищити ефективність бізнесу – покращити комунікаційні канали. Ми вже розповідали про те, як невміння писати може нашкодити справі, тому слід підвищувати грамотність співробітників та прищеплювати комунікаційний етикет. Наприклад, їх можна направити на корпоративні курси англійської – і одразу ж підвищити компетентність цілого офісу. Крім того, слід йти у ногу з часом та засвоювати нові, зручніші технології комунікацій. Головне – щоб вони були зручними і для вас, і для ваших співробітників.