English Preparation Centre

Ліцензія UAPC0121

Ярославів Вал, 13/2-б
  Золоті Ворота
info@cambridge.ua

(044) 580 33 00

(099) 114 53 13

(063) 580 33 00

(098) 580 33 00

Послуги

×

callback-phone-icon

Зворотній дзвінок

  • Ім'я та прізвище
  • Телефон

Даю згоду на обробку моїх персональних даних з метою визначення рівня англійської мови та надання інших освітніх послуг

confirm

Дякуємо!

Наш менеджер звяжеться з вами.

23.03.2017

Як ефективніше запам’ятовувати

Починаючи вивчати щось нове вже повнолітными, записуючись до курсів англійської мови для дорослих, ми розуміємо, що пам’ять наша вже не настільки жадібно вбирає будь-яку нову інформацію. Чи можна щось зробити, щоби процес запам’ятовування проходив ефективніше?

Дійсно, є умови, які дозволяють мозку активніше запам’ятовувати інформацію. Американський нейробіолог Венді Сузукі виділяє такі чотири фактори, які можна використовувати для цих цілей.

1. Ми краще запам’ятовуємо те, що повторюємо. Процес повторення укріплює синаптичні зв’язки, роблячи звертання до потрібних даних у мозку швидким та легким. Тому те, що нам радять найчастіше – повторювати вже вивчений матеріал – має під собою дуже розумну основу. Можливо, це не настільки захопливо, але дуже дієво.

2. Запам’ятовувати ефективніше можна за допомогою асоціацій. Чи помічали ви, що якщо англійське слово звучить схоже на певне з вашої рідної мови, але дещо зміненим, ви його легше запам’ятовуєте? Уся справа в механізмі асоціацій: пам’яті легше прив’язати нову інформацію до тієї, що вже є. Тому, за можливості, краще створювати або шукати подібні асоціації. І чим більше їх буде, тим краще, адже у випадку, коли не спрацьовує одна, обов’язково допоможе яка-небудь інша – до необхідних знань буде кілька підходів.

3. Ми краще всього запам’ятовуємо те, що викликає у нас певні емоції. Так вже сталося, що для виживання людьского роду потрібно було, щоб випадки, коли дещо викликало у нас страх, особливу радість або неймовірну злість, глибоко відкладалися у нашій пам’яті. Тому яскрава, емоційна мова вчителя або захоплива розповідь можуть замінити кілька годин зубріння. Ви й самі можете використовувати цей метод, якщо зможете уявити собі яку-небудь яскраву ситуацію, яка пов’язана з новими знаннями – водночас застосовується і метод асоціацій.

4. Нове запам’ятовується легше. Це також пов’язано з нашою еволюцією: все нове потребує підвищеної уваги як джерело потенційних благ та небезпеки. А підвищена увага призводить до запам’ятовування. Завчання слів – не дуже новий процес, але будь-якому процесу можна надати новітності, використовуючи власну увагу. Чим незвичніший (а отже, неординарний та новий) образ виникає у вашій голові, тим більше шансів, що пов’язані з ним знання залишаться.