English Preparation Centre

Ліцензія UAPC0121

Ярославів Вал, 13/2-б
  Золоті Ворота
info@cambridge.ua

(044) 580 33 00

(099) 114 53 13

(063) 580 33 00

(098) 580 33 00

Послуги

×

callback-phone-icon

Зворотній дзвінок

  • Ім'я та прізвище
  • Телефон

Даю згоду на обробку моїх персональних даних з метою визначення рівня англійської мови та надання інших освітніх послуг

confirm

Дякуємо!

Наш менеджер звяжеться з вами.

18.04.2018

Коли краще відправляти email-и

Це питання може здаватися дивним. Проте так буває, коли уїжджаєш за кордон працювати, відсилаєш листа і очікуєш відповіді – іноді годинами, іноді і днями, сумніваючись у тому, чи дістався email до респондента і чи була ваша ділова англійська досить гарною, щоб донести думку, і зробити це ввічливо. У таких випадках можна замислитися про те, чи бувають у добі більш успішні для електронного листування години.

Виявляється, вони є. Автори додатку для електронної пошти Boomerang проаналізували більше мільйона листів, визначивши, що найкращий час для відправлення email-ів – з 7 до 9 ранку. Саме у цей час люди частіше всього перевіряють свої електронні поштові скриньки, читаючи листи по порядку (а отже, «найсвіжіші» перечитуються в першу чергу). І саме у це вікно люди частіше знаходять час на те, щоб відповісти на пошту, не відкладаючи це на потім (коли намір відповісти може із часом та у метушні забутися).

До схожих висновків дісталися і вчені з Університету Південної Каліфорнії сумісно із Yahoo Labs. Вони проаналізували 16 млрд листів, щоб відмітити, що з 8 ранку і під полудень люди відповідають набагато частіше і значно швидше на отримані повідомлення. Листи, що відправляються поза цим часом, можуть бути просто поховані під іншою кореспонденцією, яка збирається до наступного ранку. Отож, краще запланувати відправлення подібних ділових листів у відповідний час заздалегідь.