Пройти тест онлайн

Про що не писати в резюме англійською, частина 2

26.10.2015

Ви вже встигли ознайомитися з першою частиною матеріалу про те, чого не слід залучати до свого англійського резюме. Пропонуємо тепер ознайомитися з другою частиною і сподіваємося, що вона буде корисна усім тим, хто встиг завершити чи лише збирається відвідувати курси ділової англійської і старанно працює над власною кар’єрою.

  1. Не використовуйте нестандартні шрифти та формати

Справа навіть не в тому, що ваше бажання виділитися у такий спосіб може відволікати від суті резюме. У деяких випадках менеджери з набору персоналу використовують спеціальні програми, які автоматично зчитують текст та підганяють його під єдиний стандарт. Якщо ваше резюме було сильно підв’язано під оформлення, у такому випадку в нього є всі шанси полетіти до смітника. Чисте, просте і, головне, лаконічне резюме приваблює набагато більше.

  1. Не слід полишати власні сторінки в соціальних мережах

За останніми даними, приблизно 92% роботодавців перед найманням нового співробітника шукають його в інтернеті та переглядають його акаунти в соціальних мережах. Профілі, які виглядають покинутими, викликають підозри. Ще гірший варіант – якщо на вашій сторінці є щось компрометуюче. Тому слід ще раз переглянути та оновити власні LinkedIn і Google+ перед відправленням резюме.

  1. Оминайте «якання»

За замовчуванням і так зрозуміло, що ви пишете резюме від себе, тому не слід у кожному реченні писати «I» – у більшості випадків ви його зможете просто упустити («Managed…», «Designed….»), і це не спотворить сприйняття тексту.

  1. Не перелічуйте усе, що робите

Час співробітника надто цінний, щоби серед моря дуже докладної, але непотрібної інформації відшукати той досвід, який його цікавить. Особливо – якщо перелічується те, що співробітники мають робити за замовчуванням. Краще сконцентруйтеся на ключовому для вакансії досвіді та власних досягненнях.

  1. Оминайте хвастощів

Під час опису власних досягнень бажано підкріпляти їх якимись статистичними даними, найкраще – цифрами та процентами. Як виросли продажі після вашої вдалої ідеї, як скоротилися витрати після успішного впровадження вашої технології тощо.

  1. Не робіть суцільний маркований перелік

Можливо, здається, що це – ідеальний варіант для перерахування усього. Але один суцільний маркований список дуже складно читати. Краще подавати інформацію у змішаному виді: просто абзаци, підкріплені маркованим списком окремих супровідних фактів, виглядають куди привабливіше для ока.

  1. Оминайте неправду та перебільшення

Можливо, це здається очевидним, але багато хто не втрачає можливості додати трохи «маленької брехні», щоби зробити себе привабливішим та бажанішим для роботодавця. Але останні часто дуже ретельно перевіряють надану інформацію, а якщо вас зловлять на брехні, це може пустити відчутну тінь на вашу репутацію.

Далі буде.