Пройти тест онлайн

Нечемність та email

2.08.2017

Зробити так, щоб вас ненавиділи ваші колеги, насправді не так вже й складно. Для цього є багато засобів, а один із них – це регулярне порушення етикету електронного листування. Ну а якщо повсякчас дратувати усіх на роботі, то і ніякі ідеальні знання ділової англійської не допоможуть. Що ж саме може не подобатися вашим колегам при використанні email? Пропонуємо розібратися.

Перш за все, не слід надсилати «порожні» повідомлення. Це такі, що пишуться лише задля того, щоб продемонструвати колегам, що ви на роботі та на даний момент працюєте. Таке красування може дуже дратувати, особливо якщо воно відбувається у період, коли усі відпочивають від праці.

Друге – це занадто старанне залучення начальника до листування. Звісно, є такі речі та обговорення, які просто повинні доповідатися до тих, хто вище, проте весь час ставити начальника у копію свого листування, коли у цьому немає нагальної потреби – це занадто. Така поведінка посилює атмосферу недовіри у колективі.

По-третє, багатьох дратують листи із анекдотами та смішними малюнками, знайденими у мережі. Адже не усі мають таке саме почуття гумору, що й ви. До того ж, бомбардування подібними нісенітницями може заважати людям працювати.

Четверте, на що слід звернути увагу – це те, що саме ви надсилаєте. Слід бути дуже уважними з контентом. Нерідко трапляється, що людина копіює розмову з іншою і коментує – проте помилково надсилає усе це тому ж самому співбесіднику. Або можна ненароком натиснути на «відповісти усім» замість «відповісти» – і поділитися персональним з усім відділком. Ще одна неприємність, що може трапитись – це коли ви формуєте лист за шаблоном, проте забуваєте «персоніфікувати» його. Мало кому буде приємно отримати повідомлення, де є прогалини замість власного імені, або явно шаблонні підказки.

П’яте – це те, що навіть ваш підпис має велике значення. Багато хто сприймає як неповагу, коли лист закінчується просто Х або літерою ініціалів відправника. Адже не потрібно занадто багато зусиль, щоб написати, наприклад, Thanks in advance – а людині буде приємніше.

До речі, що стосується вдячності: не слід забувати про неї у будь-якому випадку. Погано також писати занадто короткі відповіді на повідомлення на які ваші колеги очевидно витратили набагато більше часу: покажіть свою повагу і дайте знак що ви ретельно усе прочитали.

Ну і звісно ж, ще більше, аніж відсутність слів вдячності, людей може дратувати відсутність взагалі будь-якої відповіді на їх електронний лист. Якщо ви бажаєте перебувати у добрих стосунках із колегами – не слід так робити.