Правила дистанційної роботи
Сьогодні все більше людей мають нагоду працювати, не сидячи у офісі, а, наприклад, подорожуючи чи знаходячись у себе вдома. Проте у цього явища є принаймні один недолік: досить часто люди, що працюють дистанційно, забувають про певні правила етики, що створює непорозуміння з колегами. Ось що потрібно робити:
- Не запізнюйтесь, особливо – якщо вам потрібно взяти участь у конференції. Враховуйте, що вам необхідний певний час, щоб завантажити свій гаджет, відкрити усі потрібні програми та налаштувати систему, а сторонні програми – вимкнути. Це особливо стосується зайвих месседжерів, котрі можуть привертати до себе вашу увагу у не самий слушний час.
- Притримуватися етики ділового листування. По-перше, потрібно максимально стисло викладати свої думки та ідеї. По-друге, ніколи не пишіть для усіх з питань, котрі може вирішити одна конкретна людина – пишіть їй. Тим паче, якщо ви маєте бажання покритикувати чиюсь роботу або обговорити щось дуже емоційне. Окрім того, не слід ігнорувати листи від колег: завжди знайдіть час хоча б на коротку відповідь. І намагайтеся не зловживати смайлами.
- Обов’язково виконуйте усе, що обіцяли. Існує величезна спокуса не робити повний обсяг своїх обов’язків, коли очевидно, ніхто не слідкує за вами та тим, чим ви займаєтеся. Проте результат вашої праці – це сукупність досить маленьких, майже непомітних задач, і коли вони не виконуються або ігноруються, це врешті-решт стає очевидно. Дуже важливо також робити все вчасно і попереджувати, якщо у вас щось не виходить зробити в обумовлені терміни.
- Не лінуйтеся пояснювати, чому. Відомо, що люди більш схильні допомогти тим, чиї мотиви вони розуміють. А наші мотиви можуть бути очевидні нам, але зовсім незрозумілими для усіх інших. При тому, що усі питання слід викладати стисло, все ж не забувайте уточнювати деталі настільки, щоб задачу або питання не можна було розтлумачити якось інакше, аніж так, як ви мали на увазі. При висловленні прохання найкраще працює схема VNO (Verb + Noun + Object). На прикладі, це будуть прямі прохання на кшталт ‘Please let me know’ або ‘Please call Jerry to clarify…’ замість завуальованих ‘Could you’ і тому подібних. Крім того, завжди слід вказувати, у які терміни ви хотіли б, щоб ваше прохання було виконане.
- Не забувайте про ввічливі слова: please та thank you. Коли спілкуєтеся онлайн, досить легко неправильно зрозуміти тон співбесідника, ввічливі вирази все ж показують добре ставлення, і можуть допомогти зрозуміти одне одного. І звісно, легше порозумітися із англомовними колегами, якщо ви досконало знаєте бізнес англійську, яку можна вивчити на спеціальних курсах.
Інші новини
Снігова буря в Україні, рейтинг пісень в Apple Music та дрейф найбільшого у світі айсберга: дайджест новин з іноземних ЗМІ
1.12.2023
Україна посіла 45 місце в світовому рейтингу знання англійської, — дослідження
29.11.2023
Вчимося на «Дія.Освіта»! Новий серіал від викладачів нашого центру на платформі
29.11.2023