English Preparation Centre

Ліцензія UAPC0121

Ярославів Вал, 13/2

Золоті Ворота

info@cambridge.ua
  • (044) 364 06 25
  • (097) 512 68 58
  • (099) 114 53 13
  • (093) 497 71 63
3.06.17

Що більш за все дратує у робочому спілкуванні

Усі хочуть мати гарні стосунки із колегами, але буває так, що вивчити ділову англійську недостатньо, потрібно ще багато чого враховувати. Наприклад, не слід робити речі, що дратують оточуючих. Втім, не завжди зрозуміло, що кого може роздратувати, але є певні випадки, які викликають тихе обурення майже у всіх, тому їх корисно знати та уникати. Grammarly проводили спеціальне опитування з метою зрозуміти, що більше за все дратує колег під час спілкування, пропонуємо пильніше придивитися до «переможців» кожної категорії і не робити так.

Багато компаній використовують робочий чат, і тут найбільше обурення викликають ті, хто зловживає емодзі. Можливо, усі ці малюнки і справді дуже приємно виглядають і мають піднімати настрій, але коли їх багато і недоречно – вони лише дратують. Деякі люди вважають, що використання багато емодзі у чаті вказує на те, що людині просто нема чого висловити щодо теми.

А от з електронною поштою – інша ситуація. Багато хто вже знає про те, що писати великими літерами та зловживати знаками оклику не треба, тому це дратує людей набагато менше, аніж автоматичні повідомлення. Це такі невеличкі листи, що формуються і самі по собі надсилаються, коли у проекті відбуваються якісь зміни. Біда у тому, що багатьом просто не потрібні звіти про дуже маленькі, незначні доробки, і ці повідомлення просто накопичуються як електронне сміття у скриньці.

Інша справа – телефонні переговори. Тут лідерами із ненависті стають шуми, які чують співбесідники. Це може бути відлуння мікрофону, гучні розмови сторонніх або навіть хрустіння їжею.

Живу розмову можна споганити, якщо вірити опитуванню, однією-єдиною фразою: “Well, actually…”. Справа у тому, що майже завжди після неї йде якесь зауваження або «дотепне» уточнення, яке ще зазвичай зовсім не стосується предмету розмови. Не потрібно перетворюватись на чванько та псувати людям настрій, якщо їх «помилки» можна пробачити.

Що ж з усього цього дратує людей найбільше, у будь-якій ситуації спілкування? Лідером у цьому плані став сторонній шум. Тож, якщо ви хочете, щоб бесіда була приємною для усіх, намагайтеся нічого не гризти і не хрустіти, потурбуйтеся, щоб у мікрофона не було відлуння, а оточуючі не надто галасували. І не слід обговорювати важливі питання на шумній вулиці, врешті-решт, у більшості випадків можна дочекатися кращої нагоди.

Підписатись на розсилку