Пройти тест онлайн

Яким соцмережам українці надають перевагу під час війни

kakim-soczsetyam-ukrainczy-otdayut-predpochtenie-vo-vremya-vojny
18.08.2022

Майже 6 місяців війни призвели до глобальних змін в інформаційному просторі. Насамперед вони торкнулися соцмереж. Українці стали їх частіше використовувати для моніторингу новин, а також почали робити більше публікацій українською мовою.

Громадянська мережа “ОПОРА” провела опитування українців щодо медіаспоживання під час військової агресії, що продовжується. Таким чином кількість користувачів соцмереж в Україні зросла і склала в липні 2022 року 76,6%, тоді як минулого року цей показник становив 60%.

Такі результати можна інтерпретувати як бажання українців оперативно отримувати інформацію про події, що відбуваються, а також підтримувати зв’язок з близькими людьми.

Окрім цього, опитування показало відсоткове співвідношення користувачів різних соціальних мереж. Зокрема, більшість українців, а саме — 66%, дізнаються новини з Telegram. На другому місці — YouTube з 61%. Наступні у рейтингу Facebook — 58%, Viber — 48% та Instagram — 29%.

IT-компанія GlobalLogic також проаналізувала кількість користувачів з України у кожній з соцмереж і склала відповідний рейтинг:

  • Youtube — 28 млн
  • Instagram — 16,1 млн
  • Facebook — 15,45 млн
  • Tiktok — 10,55 млн
  • LinkedIn — 3,6 млн

Дослідження Центру контент-аналізу показує, що у 2022 році українська стала частіше використовуватися у соцмережах.

Так, у 2020 році українською мовою було написано кожний шостий пост, або 16% від усього контенту в українському сегменті. А цього року цей показник досяг 37%, тобто зріс більш ніж удвічі.

Українізуються і самі соціальні мережі. Наприклад, у LinkedIn надали можливість переходу на український інтерфейс, що не залишилось непоміченим його користувачами.

А нещодавно з’явилась функція автоматичного перекладу українською за допомогою субтитрів до відео на платформі YouTube.

Корисна лексика та граматика

У нашому Facebook!

Між іншим, ви теж можете знайти First Cambridge Education Centre не лише в YouTube, а й в соцмережах: Facebook, Instagram, Telegram та LinkedIn. Тож сміливо підписуйтесь і першими дізнаєтесь найбільш актуальну інформацію щодо вивчення англійської!