Наводимо лад у LinkedIn
Коли ви активно шукаєте роботу, найчастіше радять: скласти грамотне резюме, підтягнути англійську, дослідити ринок зарплат та привести до ладу свої профілі у соціальних мережах. Слід відмітити, що роботодавці частіше заходять на сторінки своїх потенційних співробітників у LinkedIn. Тому сьогодні пропонуємо перелік речей, котрих не повинно там бути, якщо ви бажаєте отримати роботу.
- Неправда. Брехати на сторінках LinkedIn настільки ж небезпечно, як і у резюме: рано чи пізно брехня може розкритися. І якщо у вас немає необхідного досвіду або ви працювали зовсім не на тій посаді, яку вказали, це виявиться, і буде сприйматися як дуже серйозний привід для відмови подібному кандидату або ж і для звільнення у подальшому.
- Помилки та неграмотність. Наявність та відсутність помилок може продемонструвати те, як кандидат у цілому відноситься до будь-якої роботи: відповідально чи абияк. Окрім помилок граматичних, можуть траплятися і фактичні, а це вже може сприйматися як брехня. Адже ніхто не скаже, наскільки вона була навмисною.
- Матеріали, що більше підходять для інших соціальних мереж. Для того, щоб ділитися веселим, цікавим та особистим, існують Facebook, Instagram і Twitter. LinkedIn все ж має більше «робоче» направлення, і слід його дотримуватися.
- Неправильна фотографія. Це така, що більше підходить для інших соціальних мереж (якщо ви на ній кривляєтеся, там багато фотошопу або і зовсім це не ваше фото – знаменитості, котика, собачки або малюнок). Рекрутерів не стільки цікавить ваша фотогенічність, скільки їх насторожує, коли у людини немає актуального фото: вони думають, можливо, із цим кандидатом щось не те.
- Не дуже важливі досягнення. Диплом за четверте місце у змаганнях з бігу у п’ятому класі можна не викладати. Це ж можна віднести і до ранніх підробіток, котрі не мають відношення до нинішнього вашого направлення: розклейка або роздача об’яв, робота нянею – це не той досвід, який шукають роботодавці (якщо, звісно, у випадку няні ви не збираєтесь працювати із дітьми).
- Штампи. Ці затерті до дірок фрази, від яких ви вже позбулися у резюме – їм не місце і у профайлі на LinkedIn. Та і взагалі, ніде не місце.
- Інсайдерська інформація. Компанії завжди зацікавлені у лояльних співробітниках, а не тих, хто може запросто винести внутрішню інформацію на публіку. Конкретні цифри, які демонструють ваші здобутки, краще вказувати у резюме, а у мережі краще обійтися без подібної конкретики.
Інші новини