13.01.18

Наводимо лад у LinkedIn

Коли ви активно шукаєте роботу, найчастіше радять: скласти грамотне резюме, підтягнути англійську, дослідити ринок зарплат та привести до ладу свої профілі у соціальних мережах. Слід відмітити, що роботодавці частіше заходять на сторінки своїх потенційних співробітників у LinkedIn. Тому сьогодні пропонуємо перелік речей, котрих не повинно там бути, якщо ви бажаєте отримати роботу.

  1. Неправда. Брехати на сторінках LinkedIn настільки ж небезпечно, як і у резюме: рано чи пізно брехня може розкритися. І якщо у вас немає необхідного досвіду або ви працювали зовсім не на тій посаді, яку вказали, це виявиться, і буде сприйматися як дуже серйозний привід для відмови подібному кандидату або ж і для звільнення у подальшому.
  2. Помилки та неграмотність. Наявність та відсутність помилок може продемонструвати те, як кандидат у цілому відноситься до будь-якої роботи: відповідально чи абияк. Окрім помилок граматичних, можуть траплятися і фактичні, а це вже може сприйматися як брехня. Адже ніхто не скаже, наскільки вона була навмисною.
  3. Матеріали, що більше підходять для інших соціальних мереж. Для того, щоб ділитися веселим, цікавим та особистим, існують Facebook, Instagram і Twitter. LinkedIn все ж має більше «робоче» направлення, і слід його дотримуватися.
  4. Неправильна фотографія. Це така, що більше підходить для інших соціальних мереж (якщо ви на ній кривляєтеся, там багато фотошопу або і зовсім це не ваше фото – знаменитості, котика, собачки або малюнок). Рекрутерів не стільки цікавить ваша фотогенічність, скільки їх насторожує, коли у людини немає актуального фото: вони думають, можливо, із цим кандидатом щось не те.
  5. Не дуже важливі досягнення. Диплом за четверте місце у змаганнях з бігу у п’ятому класі можна не викладати. Це ж можна віднести і до ранніх підробіток, котрі не мають відношення до нинішнього вашого направлення: розклейка або роздача об’яв, робота нянею – це не той досвід, який шукають роботодавці (якщо, звісно, у випадку няні ви не збираєтесь працювати із дітьми).
  6. Штампи. Ці затерті до дірок фрази, від яких ви вже позбулися у резюме – їм не місце і у профайлі на LinkedIn. Та і взагалі, ніде не місце.
  7. Інсайдерська інформація. Компанії завжди зацікавлені у лояльних співробітниках, а не тих, хто може запросто винести внутрішню інформацію на публіку. Конкретні цифри, які демонструють ваші здобутки, краще вказувати у резюме, а у мережі краще обійтися без подібної конкретики.

Підписатись на розсилку