✍🏼Проведімо невеличкий експеримент. Подумайте про свій улюблений бренд та запишіть п’ять слів англійською, якими б ви його описали або які описують почуття, що викликає у вас цей бренд. Не потрібно писати чим займається компанія чи який у неї слоган, опишіть саме що ви відчуваєте.
Наприклад, “This brand makes me feel smart, unique, flexible, sophisticated, successful”. Це бренд авто, а саме BMW. Чи, можливо, “I feel confident, attractive, calm, harmonious and mature”. Так я почуваюся, коли вдягаю сукні від українського бренду VOVK. А тепер ваша черга!
Як ви вже зрозуміли, найкращі бренди мають чітко визначену ідентичність, що полягає в емоційній реакції, яку вони викликають у своїх клієнтів. Існує міцний зв’язок між тим, як бренд змушує їх почуватися, і тим, що бренд хоче, щоб вони відчували. Бренди схожі на людей і мають свою індивідуальність.
Коли ви оцінюєте людей, у вас є очікування щодо того, як вони повинні діяти, поводитись, розмовляти, одягатися та взагалі взаємодіяти з іншими. Ви довіряєте цим людям, якщо знаєте хто вони. Очевидно, що можна п’ятьма словами також описати які почуття у вас викликають ці люди.
Так само і бренди, тому що вони у вас викликають емоції та спонукають до відповіді. Можливо, вам вони не подобаються, але ви повинні добре знати, які емоції вони викликають. Наприклад, Monster Energy Drink та Red Bull — це абсолютно різні бренди, але вони з однієї категорії. Б’юсь об заклад, ви описуватимете їх зовсім різними словами.
Отже, наступне запитання: якими, на вашу думку, п’ятьма словами ваші клієнти описали б ваш бренд? Для того, щоб переконатися чи “правильні” емоції викликає ваш бренд, можна провести невеличке опитування та попросити ваших клієнтів взяти в ньому участь. Яким має бути результат — очевидно.
Якщо ви тільки починаєте розробляти бренд, подумайте якими прикметниками ви б його описали. Слова, які ви обираєте, потрібні для опису візуальної ідентичності вашого бренду. Це допомагає виявити вашу цільову аудиторію, вашу візуальну естетику та створити певні орієнтири навколо вашого бренду. Тому сьогодні ми підібрали для вас 50 прикметників, які допоможуть упорядкувати візуальну ідентичність вашого бренду та почати розробляти ваш бренд та веб-сайт.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 7 лекцій TED, що надихають вчити англійську
1. Adorable — розкішний, чарівний, чудовий, ґрандіозний
2. Airy — легкий, просторий, граційний
3. Authentic — автентичний, істинний, справжній, марочний, оригінальний, фірмовий
4. Boundless — безкрайній, безкінечний, безмежний, нескінченний
5. Boho — богемний, незвичайний
6. Budget — бюджетний, не дорогий
7. Carefree — безтурботний
8. Captivating — що захоплює, привабливий, чарівний
9. Cultured — благородний, витончений, елегантний, манірний, модний, світський, шляхетний
10. Deluxe — величний, вишуканий, розкішний, чудовий, шикарний
11. Diligent — добросовісний, ретельний, скрупульозний, совісний, старанний, сумлінний
12. Dynamic — активний, динамічний, діловий, енергійний, заповзятливий, наполегливий, напористий, підприємливий, ініціативний
13. Exuberant — гарячий, жвавий
14. Enduring — витривалий, міцний, тривалий, тривкий, довговічний
15. Festive — барвистий, блискучий, ошатний, радісний, строкатий, чепурний, яскравий, святковий, урочистий
16. Faithful — відданий, вірний, добросовісний, сумлінний
17. Genuine — безпосередній, щирий, щиросердний, натуральний, непідробний, реальний, справжній, істинний.
18. Ground-breaking — новаторський, революційний
19. Holistic — цілісний, глобальний
20. High-tech — високотехнологічний
21. High-touch — індивідуалізований (про сервіс); високочутливий
22. Indulgent — тендітний, лагідний, м’який; гостинний
23. Insightful — глибокий, проникливий
24. Jolly — барвистий, блискучий, веселий, ошатний, радісний, строкатий, чепурний, яркий, яскравий.
25. Knowledgeable — знаючий, спритний, тямущий, освічений.
26. Lavish — розкішний, марнотратний
27. Lush — величний, вишуканий, розкішний, чудовий, шикарний.
28. Majestic — величавий, величний, ґалантний, королівський
29. Metropolitan — міський, столичний
30. Mature — витриманий, гартований, зрілий
31. Noble — благородний, великодушний, величавий, величний, знатний, шляхетний
33. Outdoorsy — активний, пригодницький
34. Revolutionary — революційний, радикальний
35. Persistent — наполегливий, завзятий
36. Polished — витончений, вишуканий, розкішний
37. Radiant — блискучий, променистий, сяючий
38. Rustic – простий, простодушний, чистий, простакуватий
39. Seductive – спокусливий.
40. Tech-savvy – технічно просунутий, технічно підкований
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Що робити, щоб не забути англійську
41. Trustworthy – безаварійний, безперебійний, безпомилковий, відповідальний, вірний, достовірний, кредитоспроможний, міцний, надійний, непогрішний, платоспроможний
42. Urban – міський, урбаністичний
43. Unconventional – незвичайний, нетрадиційний, нестандартний
44. Vibrant – життєрадісний, активний, динамічний, енергійний
45. Vivid – яскравий, живий, живописний, мальовничий
46. Whimsical – вибагливий, ексцентричний, капризний
47. Wholesome – благодійний, благодійницький, благочинний, добродійний, доброчинний
48. Winning – переможний, виграшний, вирішальний, привабливий
49. Worldly – земний, світський
50. Zealous – амбіційний, прагнучий
Якщо у вас своя компанія, або ви плануєте створити власний бренд, нагадуємо, що ми пропонуємо курси англійської мови для співробітників вашої компанії. Корпоративне вивчення англійської мови стане вашою перевагою та допоможе підвищити кваліфікацію співробітників для спілкування з іноземними партнерами, участі у міжнародних виставках та програмах, роботи з першоджерелами та зміцнення командного духу компанії.
Якщо ж у вашій компанії немає можливості вивчати англійську, пропонуємо інтенсивні курси англійської мови, або експрес курси у двох форматах: онлайн та офлайн, де ви покращите усі мовні навички та досягнете значного прогресу.
Дякуємо за ваш коментар! Після модерації ми опублікуємо його на нашому сайті :)