Батьки, вчителі чи академічні досягнення — що впливає на успішність дитини?

Програма міжнародного оцінювання учнів PISA у 2018 році розпочала дослідження щодо інтелекту 15-річних підлітків.
Загалом тестування тривало три роки, за цей час фахівці опитали понад 500 тисяч респондентів у 74 країнах.
Що показало опитування?
Метою дослідження було оцінити, наскільки 15-річні мешканці планети набули знань і навичок, необхідних для повноцінної участі в житті суспільства.
Оцінка опитування зосереджується на навичках читання, математики та природничих наук, які, по суті, вимірюють загальний інтелект.
Так от, аналіз середнього балу PISA у 2018 році значно залежав від:
- освіти батьків,
- ставлення учнів до викладання в школах,
- досягнення учнів у навчанні,
- шкільної мотивації,
- самооцінки,
- самовизначення.
Власне, за результатами дослідження, найбільше на успіхи дитини у навчанні впливає її самооцінка, а також — рівень освіти матері.
IQ батьків частково визначає IQ їхніх дітей, а рівень освіти матері чи батька впливає на те, як вони соціалізують своїх дітей.
Очевидно, що батьки, які зацікавлені в академічному розвитку своїх дітей, справляють на них бажаний вплив.
Цікаво, що сприйняття учнями своїх вчителів мало пов’язане з результатами PISA. Соціологи припускають, що оцінка вчителя здебільшого залежить від особистості учня.
Діти зазвичай мають багато вчителів, яких вони оцінюють по-різному, а їхній IQ відносно не пов’язаний з якістю викладання.
До речі, нагадаємо, щопʼятниці ми публікуємо дайджест новин зі шпальт іноземних медіа. Таким чином наші читачі дізнаються головні події, вивчаючи англійську мову.