English Preparation Centre

Ліцензія UAPC0121

Ярославів Вал, 13/2-б
  Золоті Ворота
info@cambridge.ua

(044) 580 33 00

(095) 580 33 00

(063) 580 33 00

(098) 580 33 00

5.08
2020

Чи знижує дистанційне навчання успішність дитини

Eye icon Spinner
Снижается ли успеваемость ребенка при дистанционном обучении

За результатами опитування понад 2 000 українців виявилося, що приблизно половина населення країни не схвалює ідею запровадити дистанційну освіту з огляду на пандемію. Лише 32% жителів України вважають, що це гарна ідея, – сповістили Укрінформ.

Респонденти зазначали низку проблем, які заважають ефективному використанню цього методу навчання дітей:

  • 26% наголосили, що рівень успішності дитини знижується за умови дистанційного навчання;
  • 22% вказують на погану якість інтернету, що заважає процесу;
  • 19% зазначили, що в них немає технічних засобів для ефективного навчання онлайн*.

*Більшість громадян, які зазначили нестачу необхідних технічних засобів, проживають у невеликих містах країни.

Цікаво, чи знизилася успішність наших студентів-школярів після переходу на онлайн-формат курсів? Ми спитали нашу академічну директорку Лідію Сімак, як перехід на онлайн-навчання вплинув на результати тих, хто вчився на наших курсах англійської для дітей і підлітків. Ось що вона нам розповіла:

Вищезгадане опитування демонструє, як відбувається практика у звичайних школах. Найчастіше в них уроки проходили неефективно: або це було просто завдання, яке батьки мали робити з дітьми вдома, самі розбиратися, а потім складати, або ж вони просто писали контрольну. Бувало, що вчитель або вчителька не вміли працювати із Zoom. Окрім того, школи не одразу налагодили дистанційне навчання. Усе це могло вплинути на те, що успішність знизилася.

У нас же результати дуже гарні. У деяких підлітків знизилася успішність, але трохи – загалом через тиснення зі школи, вони просто утомлялися. Основна маса студентів працювала добре, у всіх гарні результати, усі добре засвоїли матеріал, навіть найменші. Ми результатами дуже задоволені.

Окрім того, дітям категорії pre-teens онлайн-формат пішов на користь, у них стався справжній прорив, оскільки їм, можливо, було не настільки зручно працювати в групах та в парах, вони були пасивними. В онлайні, коли вони були в себе вдома та в них не було прямого контакту – вони дуже добре підтягнулися. У деяких був настільки значний прорив, що аж дивно.

Цікаво, що з переходом на онлайн радикально, майже до нуля зменшилися пропуски занять. А це також позитивно впливає на успішність.

Усі наші діти закінчили рік приблизно з тим же результатом, з яким вони б закінчили, якби вчилися не дистанційно, а у звичному режимі. Звісно, формат впливає на динаміку уроку, змінюються різновиди діяльності, у чомусь – інший темп, тому що неможливо все так само організувати, як і в офлайні. Десь швидше, десь навпаки, повільніше. Але на успішність та засвоєння знань цей перехід не мав значного впливу.

 

Зовсім скоро стартує новий навчальний рік, і в ньому батьки можуть обирати формат навчання. Разом із класичними заняттями в нашому центрі ми пропонуємо зручний онлайн-формат.

5 (100%) 1 vote