Незабаром розпочнеться реєстрація електронних кабінетів вступників: що варто знати?
У МОН повідомили, що вже 1 липня вступники можуть реєструвати свої електронні кабінети. Через них майбутні студенти зможуть подати заяви в обрані ЗВО.
Цьогоріч абітурієнти можуть подати до 5 заяв на бюджет та до 10 — на контракт без обмеження в кількостях спеціальностей.
Що потрібно для реєстрації?
- Перший крок: потрібно створити кабінет, для цього завітайте на сторінку ЄДЕБО.
- Наступний — вкажіть свій email. Він і буде логіном для входу в наступні рази.
Зверніть увагу: заборонено використовувати електронні поштові скриньки від заблокованих сервісів в Україні, зокрема mail.ru чи yandex.ru.
Також наголошуємо: після подання першої заяви внести зміни неможливо, тому уважно перевіряйте всю інформацію, яка вказана в електронному кабінеті.
Якщо щось пішло не так, або вам знадобиться допомога — звертайтесь до консультаційного центру. Вони є у приймальних комісіях закладів вищої освіти.
До речі, в Україні працює телефонна гаряча лінія та чат-бот для запитань про вступну кампанію у 2024 році. Звертайтесь до експертів за номером 0 (800) 50-45-70.
До 5 серпня абітурієнтам варто слідкувати за зміною в особистому кабінеті. Після того, як вступник отримає рекомендацію до зарахування, він має:
- підтвердити вибір закладу освіти;
- виконати вимоги до зарахування відповідно до правил обраного вишу;
- укласти договір про надання освітніх послуг.
Зазначимо, що заклади вищої освіти можуть самостійно встановити строки відбору та зарахування студентів. Детальніше про це ви також можете дізнатись в наказі від МОН.
До речі, у рамках цьогорічної вступної кампанії в Україні МОН очікувало близько 260 тисяч абітурієнтів. Частина абітурієнтів для вступу повернулася з-за кордону.
Нагадаємо, раніше ми вже розповідали про сертифікат з англійської, який цього року потрібен для вступу в аспірантуру.