English Preparation Centre

Ліцензія UAPC0121

Ярославів Вал, 13/2-б
  Золоті Ворота
info@cambridge.ua

(044) 580 33 00

(095) 580 33 00

(063) 580 33 00

(098) 580 33 00

Послуги

×

callback-phone-icon

Зворотній дзвінок

  • Ім'я та прізвище
  • Телефон

Даю згоду на обробку моїх персональних даних з метою визначення рівня англійської мови та надання інших освітніх послуг

confirm

Дякуємо!

Наш менеджер звяжеться з вами.

5.06.2018

ЗНО з англійської: коментар УЦОЯО

Зовсім нещодавно, 1 червня 2018, було проведене ЗНО з англійської мови, на котре, за підрахунками УЦОЯО, прийшло 83 990 особи – 94% від кількості людей, що реєструвалися на тест. На іспит запізнилося всього 10 людей, ще 17 не змогли складати його через проблеми із документами.

Але не всі ті, хто потрапили на ЗНО з англійської мови у 2018 році, залишилися задоволеними тим, як воно відбулося. Особливо багато труднощів з’явилося через введення нового модулю із перевіркою сприйняття на слух: у багатьох центрах були проблеми із увімкненням аудіо обладнання та його звучанням, до того ж учасники жалілися на дикторів, які начитували тексти. Через подібні складнощі багато хто з абітурієнтів перенервували, що викликало обурення серед батьків.

У зв’язку з цим УЦОЯО опублікували роз’яснення на власній сторінці у Facebook. А трохи згодом – і розмістили схему оцінювання ЗНО з англійської мови. Учасники звернули увагу на помилку у написанні слова attraction – у тесті була пропущена друга t у першому складі. Комісія прийшла до висновку, що якщо учасник перепише слово із такою ж помилкою, це не буде впливати на його результат.

Щодо поганого звучання записів у аудиторіях, УЦОЯО наголошує, що перед іспитом повинна була прозвучати інформація, що написати апеляційну скаргу потрібно тут же, на місці проведення тестування, але не пізніше. Багато хто із учасників так і зробив, і майже половина подібних заяв була написана у Києві.

Що ж стосується поганої вимови дикторів – у УЦОЯО відмітили, що однією із навичок, котрими повинні володіти випускники шкіл – це вміти сприймати на слух англійську із різними акцентами та різними темпами мови. До того ж, в УЦОЯО нагадали, що у цілому результат залежить не лише від кількості правильних відповідей конкретного учасника, але і від того, наскільки добре впоралися із завданням діти в цілому, що повинно зрівняти усіх у шансах на успіх.