Думка викладачів: чим корисні Кембриджські іспити
Опитування 5 789 викладачів англійської та директорів навчальних закладів у 109 країнах світу продемонструвало, що вони спостерігають позитивний вплив від Кембриджських іспитів. Принаймні, 95% опитуваних стверджували, що англійська їхніх учнів в результаті підготовки до складання Cambridge Assessment English покращилася.
При цьому 86% вважали, що Кембриджські іспити надають студентам більше впевненості у власних знаннях, а 90% викладачів вважають, що ці іспити краще мотивують учнів. А мотивація – це дуже важливий чинник у питанні успішності оволодіння мовами. Студенти не лише починають ефективніше вивчати англійську, але й отримують можливість довести свої знання.
Після отримання відгуків від більш ніж 5 тисяч викладачів, представники Cambridge Assessment English переконалися в думці, що Кембриджські кваліфікації дійсно допомагають покращити всі мовні навички: слухання, розмовну мову, читання та письмо. Такий різносторонній розвиток – якраз те, що може знадобитися в навчанні, роботі та, в цілому, у житті.
Опитування продемонструвало, що Кембриджські іспити корисні й для шкіл. Вони допомагають покращити стандарти викладання, пропонуючи відпрацьовану та продуману навчальну програму із чітко структурованими віхами, а також з величезною кількістю допоміжного матеріалу для вчителів.
У цьому документі зібрані основні цифри та висновки опитування.
Інші новини
Spring is in the air! У Першому Кембриджському центрі запрошують на навчання у весняні групи
28.03.2024
«Маніфест сильних» від Future For Ukraine: Cambridge.ua подарував безплатне навчання для ветеранів
26.03.2024
«Смерть» короля, чат GPT-5 та заборона TikTok — найгучніші новини зі світових медіа
21.03.2024