English Preparation Centre

Ліцензія UAPC0121

Ярославів Вал, 13/2-б
  Золоті Ворота
info@cambridge.ua

(044) 580 33 00

(095) 580 33 00

(063) 580 33 00

(098) 580 33 00

confirm

Дякуємо!

Наш менеджер звяжеться з вами.

callback-phone-icon

Зворотній дзвінок

  • Ім'я та прізвище
  • Телефон

Даю згоду на обробку моїх персональних даних з метою визначення рівня англійської мови та надання інших освітніх послуг

confirm

Дякуємо!

Наш менеджер звяжеться з вами.

Що краще обрати: заняття в групі чи індивідуальні?

Что лучше выбрать: занятия в группе или индивидуальные?

Усім, хто займається якимось видом професійної діяльності, знайома ситуація, коли сім’я, друзі чи знайомі просять поради. Як викладач, я стикаюся з таким майже щодня. Хтось просить порадити курси, когось цікавить література англійською мовою, а іноді треба підказати формат.

Нещодавно ми з іншими викладачами розмовляли про різні варіанти навчання, і в результаті це звелося до обговорення двох основних видів: індивідуальних уроків і навчання англійської в групі. Хочу зазначити, що навіть в учительській не було консенсусу: у кожного були свої аргументи на користь чи проти якогось із варіантів. Розглянемо їх докладніше.

Навчання в групі.

Переваги:

  • Розмовна практика
    Звіряючи відповіді, обговорюючи певні теми та аргументуючи свою думку, студенти мають можливість одразу застосовувати та відпрацювати вивчений матеріал.
  • Робота в парах та групах
    Здебільшого на заняттях студенти працюють у парах чи групах, що дає їм безліч можливостей як для мовної практики, так і для того, щоби стати незалежнішими в процесі навчання.
  • Атмосфера
    Навчання – це далеко не простий процес, особливо в дорослому віці. Доволі часто студенти втрачають мотивацію, що негативно впливає на їхні результати. Коли вас оточують люди, які перебувають у такій самій ситуації, ви відчуваєте певну підтримку одне одного, що, безперечно, допомагає.

Недоліки:

  • Неможливість підлаштувати курс під себе
    Курс розрахований так, щоби задовольнити потреби якомога більшої кількості студентів, тому в нього включені теми, які будуть актуальними для більшості.
  • Обмежений час
    Заняття триває 90 хвилин, за які треба встигнути ознайомитися з новим матеріалом, обговорити його, відпрацювати письмово та попрактикувати в усній формі. Відтак, немає часу на паузи та заминки. Звісно, викладач намагається зробити так, щоб усім було максимально комфортно. Але однаково, через це деяким студентам доводиться самостійно вдома відпрацьовувати певні моменти (наприклад, граматичне правило).
  • Прив’язаність до розкладу
    За умови навчання у групі студентам іноді доводиться пропускати заняття у зв’язку з відрядженнями, сімейними обставинами чи з інших причин.

Індивідуальне навчання

Переваги:

  • Індивідуальний підхід
    Це – очевидний плюс. Викладач розуміє, які у вас цілі, і підлаштовує під них курс. Це стосується всього навчального процесу, від вибору підручника до визначення тем, які необхідно пройти.
  • Максимальні можливості для практики
    Під час індивідуального заняття ви – єдина людина в аудиторії, якій треба відпрацювати певний матеріал, що дає шанс максимально попрацювати над ним. Крім того, акцент робиться саме на ваші сильні та слабкі місця, що є іншім проявом індивідуальності підходу.
  • Можливість коригувати розклад
    У житті бувають різні ситуації, й іноді в студентів немає можливості бути присутніми на занятті. У такому разі можна, наприклад, домовитися з викладачем про те, щоби перенести заняття чи провести його в Скайпі.

Недоліки

  • Відсутність мовного середовища
    Під час індивідуальних занять студент взаємодіє лише з викладачем, не маючи можливості працювати з іншими людьми. Отже, випадає важливий компонент: так званий “peer teaching” – ситуація, коли студенти вчаться один в одного. Норін Вебб та Сідні Фарівар (Noreen Webb and Sydney Farivar) з університету Каліфорнії зазначають, що такий підхід дає студентам можливість самим глибше зрозуміти матеріал, адже пояснюючи, ми краще сприймаємо, аналізуємо та запам’ятовуємо інформацію.
  • Студенти занадто покладаються на викладача
    Оскільки немає можливості запитати когось іншого, студенти одразу звертаються до викладача по допомогу. Отримавши відповідь зараз же, наступного разу студент так само буде питати викладача. У такий спосіб він може втратити свою “незалежність” – здатність самостійно аналізувати матеріал і знаходити відповіді.

На мою думку, не треба шукати універсальний формат, який підійшов би всім. Його просто немає, та й чи потрібен він? Усе залежить від цілей та можливостей конкретної людини, її мотивації та стилю навчання.

 

Читайте також: Як мотивувати себе до вивчення англійської.

Підписка на корисну розсилку

Пропонуємо підписатися на нашу розсилку, яка виходить один чи два рази на тиждень. У ній ви знайдете анонси статей з нашого блогу, ексклюзивні статті, а також Grade Teacher Tips.