«Дія.Бізнес» і Перший Кембриджський центр допоможуть опанувати ділові комунікації англійською
За останні пів року весь світ переконався у тому, наскільки сильною та прогресивною є наша країна. Зараз Україна — це бренд, а співпраця з українським бізнесом — світовий тренд.
А для того, щоб люди з різних країн могли порозумітися, потрібна спільна точка дотику. Нею, звичайно, залишається англійська мова.
Саме тому Перший Кембриджський центр та «Дія.Бізнес» проведуть серію безплатних вебінарів спеціально для українських підприємців, щоб допомогти їм поринути у світ ділової комунікації англійською мовою.
Кому буде корисно?
- власникам бізнесу, керівникам підприємств й окремих підрозділів;
- менеджерам по роботі з клієнтами;
- маркетологам, комунікаційним менеджерам, HR-менеджерам;
- усім, хто працює з іноземними партнерами;
- усім, хто проводить наради та переговори англійською.
Чому варто приєднатися?
- Розберемося в особливостях міжкультурної комунікації.
- Навчимося ефективно спілкуватися з іноземними партнерами та клієнтами англійською.
- Дізнаємося як проводити дзвінки, писати листи та звіти англійською мовою.
- Навчимося працювати зі скаргами та відмовами.
- Обговоримо мотивацію співробітників вивчати English.
- Розглянемо можливості ефективної оцінки рівня знань вашої команди.
Усього заплановано 5 безкоштовних вебінарів, які проходитимуть раз на тиждень — 6, 13, 20, 27 вересня і 4 жовтня.
Теми вебінарів
Спікери вебінарів — експерти, які мають багаторічний досвід роботи у сфері освіти, викладанні професійної англійської мови, організації та координації навчального процесу в міжнародних компаніях.
Кожен вебінар має певну тему і націлений на те, щоб допомогти бізнесу впоратися з конкретними проблемами або намітити план дій щодо покращення ділової комунікації англійською.
1. Ваша команда й англійська: з чого почати?
Дізнаємося про те, як визначити рівень англійської у співробітника та яким він має бути для ефективної роботи команди.
2. Як українському бізнесу заговорити англійською?
Поговоримо про ефективні методи вивчення мови, заохочення команди та як English може стати частиною загальної системи мотивації.
3. Бізнес-комунікація англійською та до чого тут культура?
Розглянемо різні висловлювання про переговори й зустрічі та приділимо значну увагу особливостям міжкультурної комунікації: на що слід звертати увагу, готуючись до зустрічі з іноземними партнерами, а чого в жодному разі робити не слід.
4. Як реагувати на скарги клієнтів англійською? А поскаржитися самому?
Розберемо універсальні способи написання листів-скарг і відповіді на них. Також розглянемо дієві стратегії для вирішення проблемних ситуацій письмово та телефоном.
5. Бізнес зустрічі англійською: що потрібно знати для успіху?
Навчимося призначати зустрічі, вносити зміни до наших домовленостей та ввічливо відмовляти партнерам.
Більш детальну інформацію про кожен вебінар публікуватимемо ближче до дати його проведення. Реєструйтеся та стежте за анонсами!