Пройти тест онлайн

Англійська поза школою та труднощі навчання у 15-річних підлітків: нове дослідження від PISA

Англійська поза школою та труднощі навчання у 15-річних підлітків: нове дослідження від PISA
18.03.2024

Міжнародна організація з дослідження якості освіти PISA провела опитування 15-річних учнів щодо вивчення англійської мови.

У звіті представили тематичні дослідження навчання підлітків з пʼяти країн: Фінляндії, Греції, Ізраїлю, Нідерландів та Португалії.

Як підлітки вивчають англійську?

Опитування показали, що сучасні студенти мають багато контактів з англійською поза класною кімнатою.

Використовуючи інтернет, соціальні мережі та інші цифрові технології, вони можуть дивитися відео, слухати музику та грати у відеоігри англійською мовою.

Очевидно, що англійська мова існує за стінами класу. Підлітки розповідали, що вони використовували мову міжнародного спілкування для комунікації у соціальних мережах. Однак, рідше учні говорили про те, щоб використовувати ці платформи саме для навчання.

Дослідниця Кріста Роукінс

Деякі студенти в Греції сказали, що шукати англомовну інформацію простіше в інтернеті, оскільки її набагато більше, ніж в книжках.

У Нідерландах 15-річні підлітки віддають перевагу англійським відео в YouTube.

Крім того, 50% нідерландських студентів зазначили, що вони використовують англійську мову інтерфейсу на цифрових гаджетах.

Словник AI-термінів, який стане в пригоді кожному

Читати далі

Що думають вчителі?

Під час опитування вчителі висловили сумніви, що цифрові технології покращать рівень знань учнів.

Однак педагоги все ж сподіваються, що ці інструменти можуть підвищити мотивацію підлітків до навчання та допомогти їм звикнути до мови.

Один викладач у Фінляндії сказав, що учні можуть помилково сприймати процес навчання. Тобто, підлітки часто думають, що мову не потрібно вивчати у школі, адже вони часто використовують її поза межами класу.

Дослідниця Кріста Роукінс наголосила, що існує певна різниця між типом англійської, яку учні вивчають поза школою й тим, який їм пропонують вивчати в класах.

Вчителі з усіх п’яти країн сказали, що їхнім учням складніше даються письмо та говоріння, ніж слухання та читання.

До речі, нещодавно ми писали про схоже дослідження серед українських школярів. Загалом, 85% школярів мають досвід користування інструментами штучного інтелекту.

Деталі — за посиланням.