10.06.17

Як написати подяку англійською

У західній культурі ввічливості приділяється багато уваги. І звісно, якщо ви отримали від людини певну послугу або подарунок, то їй слід за це подякувати. Це стосується як звичайних, так і робочих взаємин. Звісно ж, маленькі нюанси не такі важливі, як самий факт такого жесту, але якщо ви хотіли б справити щонайкраще враження на оточуючих, то одного знання ділової англійської може бути замало. Про те, як написати подяку за всіма канонами, розповідає представник Нью-Йоркської школи етикету Патрісія Фітзпатрік.

Перш за все слід заздалегідь подбати про те, щоб у вас було вдосталь потрібних матеріалів. Ідеально для листів подяки підходять невеличкі картки-листівки, що одразу продаються з конвертами для відправки. Картки із вже написаним текстом, у яких залишається вписати потрібні дані – не найкращий вибір. По-перше, вважається, що вони – для дітлахів, по-друге, набагато приємніше отримати персоніфіковане послання, а не шаблонну картку.

Зазвичай структура подібного листа така: спочатку слід висловити вдячність за послугу або подарунок, потім коротко та розважливо написати щось стосовно них (наприклад, як збираєтесь використати подароване), а опісля можна ще раз подякувати та висловити бажання як-небудь відплатити тим же, якщо це доречно.

Звісно, набагато приємніше отримувати листа, написаного від руки, але тут є маленька деталь: якщо ваше письмо досить складно розібрати, то все ж краще лист подяки роздрукувати. І як це зробити на картці, також краще вигадати заздалегідь. Ще одна деталь, про яку слід подбати одразу ж – це дізнатись адресу людини, якщо ви не можете дати їй картку власноруч.

Не слід і зволікати із написанням листа. Ідеально це зробити впродовж 48 годин після події, за яку ви висловлюєте вдячність. Проте іноді цей час може зменшитися. Наприклад, після співбесіди на роботу. У такому разі можна надіслати листа подяки одразу електронною поштою, а згодом, при бажанні, продублювати його у вигляді картки.