Як працювати зі скаргами англійською: вебінар для представників бізнесу
Перший Кембриджський центр і «Дія.Бізнес» вкотре організовують онлайн-зустріч. Цього разу експерти говоритимуть про стратегії вирішення проблемних ситуацій і пояснюватимуть як правильно вести кризову комунікацію англійською.
Тема вебінару: Як реагувати на скарги клієнтів англійською? А скаржитись самому?
Дата: 27 вересня
Час: 16:00
Формат: онлайн-зустріч
Вартість: безплатно
У бізнес-середовищі вміння організовувати продуктивну й комфортну комунікацію, зокрема кризову — дуже важливе. Ваша реакція на скарги клієнтів має чималий вплив на репутацію компанії, а вміння коректно звертатись з претензіями до партнерів, які не виконують зобовʼязання, — на фінансове становище та добробут.
Саме тому спікери під час зустрічі розповідатимуть про способи написання листів-скарг та відповідей на них англійською. Крім того, фахівці підготували для слухачів корисні вирази, що знадобляться працівникам різних сфер під час розвʼязання конфліктів телефоном і письмово.
Кому буде корисно?
- Власникам бізнесу та керівникам підприємств,
- HR-менеджерам,
- Менеджерам по роботі з клієнтами,
- Маркетологам та комунікаційникам,
- І, зрештою, всім, хто працює з іноземними партнерами.
Хто виступатиме?
Анастасія Полушина — керівниця відділу маркетингу у Першому Кембриджському центрі. Має 10 років досвіду у сфері освіти, як сертифікована ТКТ викладачка. Крім цього, координувала навчальний процес та ефективно просувала освітні послуги.
Анна Кучкова — авторка навчальних програм з бізнес-англійської. Має 7 років досвіду викладання, є сертифікованою CELTA-викладачкою у Першому Кембриджському центрі.
До речі, раніше Анастасія та Анна вже розповідали про міжкультурні комунікації та особливості переговорів англійською. А також інші фахівці в циклі вебінарів Першого Кембриджського центру та «Дія.Бізнес» спілкувались на наступні теми:
- Ваша команда та англійська. З чого розпочати?
- Як українському бізнесу заговорити англійською.
Приєднатись до вебінару можна заповнивши форму.
Не зволікайте, робіть крок назустріч розвитку!