Пройти тест онлайн

Як працювати зі скаргами англійською: вебінар для представників бізнесу

Як працювати зі скаргами: вебінар від Першого Кембриджського освітнього центру та Дія.Бізнес
21.09.2022

Перший Кембриджський центр і «Дія.Бізнес» вкотре організовують онлайн-зустріч. Цього разу експерти говоритимуть про стратегії вирішення проблемних ситуацій і пояснюватимуть як правильно вести кризову комунікацію англійською.

Тема вебінару: Як реагувати на скарги клієнтів англійською? А скаржитись самому?

Дата: 27 вересня

Час: 16:00

Формат: онлайн-зустріч

Вартість: безплатно

У бізнес-середовищі вміння організовувати продуктивну й комфортну комунікацію, зокрема кризову — дуже важливе. Ваша реакція на скарги клієнтів має чималий вплив на репутацію компанії, а вміння коректно звертатись з претензіями до партнерів, які не виконують зобовʼязання, — на фінансове становище та добробут.

Саме тому спікери під час зустрічі розповідатимуть про способи написання листів-скарг та відповідей на них англійською. Крім того, фахівці підготували для слухачів корисні вирази, що знадобляться працівникам різних сфер під час розвʼязання конфліктів телефоном і письмово.

Про роботу та колег: влучні вирази, які знадобляться під час бесіди

Читати далі

Кому буде корисно?

  • Власникам бізнесу та керівникам підприємств,
  • HR-менеджерам,
  • Менеджерам по роботі з клієнтами,
  • Маркетологам та комунікаційникам,
  • І, зрештою, всім, хто працює з іноземними партнерами.

Хто виступатиме?

Анастасія Полушина — керівниця відділу маркетингу у Першому Кембриджському центрі. Має 10 років досвіду у сфері освіти, як сертифікована ТКТ викладачка. Крім цього, координувала навчальний процес та ефективно просувала освітні послуги.

Анна Кучкова — авторка навчальних програм з бізнес-англійської. Має 7 років досвіду викладання, є сертифікованою CELTA-викладачкою у Першому Кембриджському центрі.

До речі, раніше Анастасія та Анна вже розповідали про міжкультурні комунікації та особливості переговорів англійською. А також інші фахівці в циклі вебінарів Першого Кембриджського центру та «Дія.Бізнес» спілкувались на наступні теми:

Приєднатись до вебінару можна заповнивши форму.

Не зволікайте, робіть крок назустріч розвитку!

Хочете приєднатись? Заповніть форму

Зареєструватись