English Preparation Centre

Ліцензія UAPC0121

Ярославів Вал, 13/2-б
  Золоті Ворота
info@cambridge.ua

(044) 580 33 00

(095) 580 33 00

(063) 580 33 00

(098) 580 33 00

confirm

Дякуємо!

Наш менеджер звяжеться з вами.

callback-phone-icon

Зворотній дзвінок

  • Ім'я та прізвище
  • Телефон

Даю згоду на обробку моїх персональних даних з метою визначення рівня англійської мови та надання інших освітніх послуг

confirm

Дякуємо!

Наш менеджер звяжеться з вами.

11.03.2019

Олена Полотняна - photo
Олена Полотняна
Контент-менеджер
Eye icon Spinner

Англійська для працівників готелів: корисні слова, фрази, ресурси

Английский для работников гостиниц

Для працівників сфери обслуговування англійська мова — це не плюс, а обов’язкова умова. Беручи на роботу, роботодавець найчастіше вимагає рівень Upper-Intermediate або Advanced. Все тому що саме менеджери готелів, працівники ресторанів найбільше взаємодіють з іноземними гостями.

Співробітникам сфери обслуговування потрібно оперативно розв’язувати проблеми клієнтів, відповідати на телефонні дзвінки, особисто спілкуватися з гостями, при цьому залишаючись ввічливими і коректними. Щоб правильно будувати комунікацію, яка потім буде винагороджена фінансово, пропонуємо вивчити необхідні слова та фрази, а також запам’ятати корисні ресурси.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Англійська для піарників і журналістів: книги та блоги, які гріх не читати

Назви посад персоналу готелю

  • a doorman — швейцар
  • a receptionist = a front desk clerk — портьє, адміністратор
  • a bellboy = a bellhop — посильний
  • a liftman = an elevator operator — ліфтер
  • a chambermaid = a hotel maid = a room attendant — покоївка
  • a maintenance worker — робітник з ремонту та обслуговування
  • a parking attendant = a valet — паркувальник
  • a concierge, a guest relations manager / officer — консьєрж
  • a hotelier — господар готелю

Слова та вирази, які обов’язково повинні знати співробітники готелю

  • to receive incoming calls — приймати вхідні дзвінки
  • to take room reservations = to book rooms — бронювати номери
  • to turn down bookings = to cancel reservations — скасовувати бронювання
  • to check in and check out — зареєструвати прибуття і виселення гостей
  • walk-in guests — гості без попереднього бронювання
  • a preferred room type — бажаний номер
  • a single room — номер для однієї людини
  • a twin room — номер з двома двоспальними ліжками
  • a double room — номер для двох
  • a suite / swiːt / — номер люкс
  • a number of guests — кількість гостей
  • the length of stay — тривалість проживання в готелі
  • guests with reservations — гості, які зарезервували номер
  • a reservation number — номер броні
  • to fill in a registration form — заповнити реєстраційну форму
  • room assignment — заселення в номер
  • to issue a room key / card — видати ключ від номера
  • repeat customers — постійні гості
  • an early check-in — раннє заселення

Корисні фрази англійською для спілкування з гостями

  • Good morning. You’ve reached X hotel. How may I help you? — Добрий ранок! Ви зателефонували в готель X. Чим я можу вам допомогти?
  • Just a moment. I’ll put you through to reservations. — Хвилиночку. Я з’єднаю вас з відділом бронювання.
  • Please hold on and I’ll connect you to reservations. — Будь ласка, залишайтеся на лінії. Я з’єднаю вас з відділом бронювання.
  • We hope we may be of service to you in the future. — Сподіваємося, ви ще скористаєтеся нашими послугами в майбутньому.
  • I’m pleased to say that we’re able to reserve a room for you. – Із задоволенням повідомляю, що ми можемо забронювати для вас номер.
  • I’m afraid we do not have any rooms left for these dates. — Мені дуже шкода, але на ці дати немає вільних кімнат.
  • Can I take your name, please? — Чи можу я записати ваше ім’я?
  • Could you check the registration details and sign here, please? — Чи не могли б перевірити інформацію і підписати тут?
  • Your luggage will be delivered to your room. — Ми доставимо багаж у ваш номер.
  • You can collect your passport at the reception in the morning. — Забрати свій паспорт ви зможете вранці на ресепшені.
  • Enjoy your stay with us. — Сподіваюся, ви отримаєте насолоду від відпочинку в нашому готелі.
  • We’ll deal with your request as soon as possible. — Я зроблю все можливе, щоб вирішити ваше питання як можна швидше.
  • I will print out the bill for you. — Я видрукую для вас рахунок.
  • Would you prefer to pay in cash or by credit card? — Ви надаєте перевагу платити готівкою або кредитною карткою?
  • We take local currency, dollars and euros. — Ми приймаємо місцеву валюту, долари й євро.
  • That’s gone through. You can remove your card. — Оплата успішна. Можете забрати карту.
  • Thank you for your stay. — Дякуємо, що обрали наш готель.

Корисні ресурси для вивчення англійської

Hospitality Training Handbook — це чудова інструкція для персоналу готелів. Вас навчать сервірувати стіл, правильно подавати їжу і напої, правильно звертатися до клієнтів і навіть навчать вести розмову.

Operating Manual від Swiss International Hotels & Resorts — прописана до дрібниць інструкція для персоналу. Детально розжовує все про роботу у сфері обслуговування. Від того як правильно мити вікна, до зовнішнього вигляду й усмішки співробітників.

Hotelier. З 1989 року з щоквартального видання журнал Hotelier виріс до експертного медіа про готельну індустрію. Публікується 8 раз на рік, діджитал формат — зі щоденними оновленнями, новинами, трендами.

Marriott Hotels

На ютуб-каналі мережі готелів Marriott Hotels є інтерв’ю зі співробітниками, пояснення ідей, які вони втілили в життя. Життя готелю, як великого організму, показане зсередини. Дуже корисно, щоб зрозуміти, як працюють професіонали і до чого прагнути.

Hilton

Дуже хороший блог для співробітників готелів. Hilton навіть імплементували в блозі дуже популярний формат TED Talks і назвали його HEDTalk.

Нагадаємо, що нещодавно ми писали про словник стилю англійською: корисний вокабуляр для модників і модниць.