Онлайн уроки на платформі Zoom: розбираємося з технічними нюансами

zoom

Минуло вже чотири тижні з того часу, як ми змушені були покинути затишні класні кімнати з дошками, маркерами і паперовими роздатковими матеріалами, повністю перейти в світ онлайн перевівши всі уроки на платформу Zoom.

Ми впевнені, що ви розібралися з усіма технічними нюансами — але на випадок, якщо у вас виникнуть проблеми з підключенням, або ж проблеми під час уроку, ми зібрали можливі варіанти вирішення в табличку.

Всі проблеми поділені на:

  • Проблеми з підключенням,
  • Проблеми з аудіо
  • Проблеми з відео
  • Інші проблеми під час уроку

Ми також підготували чек лист того, що потрібно зробити перед початком заняття.

Читайте матеріал — і сподіваємося, ваші уроки будуть проходити без проблем!

Проблеми з підключенням

Проблема

Рішення

У мене проблеми з інтернетом
  • Перевірте швидкість підключення тут 
  • Оптимальна швидкість підключення: 10 Мбіт / сек
  • Перезавантажте роутер
  • Вимкніть будь-які інші пристрої, що використовують wi fi (телевізор, планшет, годинник і т.д.), перегляд відео або скачування файлів
  • Закрийте інші вкладки в браузері і всі працюючі додатки
  • Зателефонуйте провайдеру інтернету і уточніть чи є можливість перейти на більш швидкий інтернет.
  • Придбайте wi-fi модуль, наприклад TP-LINK TL-WN727N (вартість до 300 грн)
  • Якщо WiFi інтернет недостатньо швидкий, підключіть мобільний інтернет через телефон (бажано перейти на пакет з безлімітним інтернетом)
Я не знаю, як мені підключитися
  • При підключенні через комп’ютер: використовуйте браузер Google Chrome (останню версію) або встановіть програму на комп’ютер.
  • При підключенні через телефон або планшет: обов’язково встановіть програму Zoom Cloud Meetings.
Я підключаюся до уроку, але нікого не бачу
  • Можливо, урок ще не почався і ви в залі очікування — почекайте 3-5 хвилин.
  • Якщо за часом урок вже мав розпочатися, але нічого не відбувається, вийдіть з сесії і зайдіть знову.
  • Підключатися до заняття рекомендується за 5-10 хвилин до його початку.
У мене не працює відео
  • Перевірте, чи включено відео – іконка в лівому нижньому кутку вікна програми.
  • Перезавантажте додаток або закрийте і заново відкрийте браузер.

Проблеми з аудіо

У мене не працює аудіо
  • Перевірте, чи включено аудіо на комп’ютері, спробуйте програти інший аудіофайл.
  • Перезавантажте додаток або закрийте і заново відкрийте браузер.
  • При вході в конференцію через браузер переконайтеся, що натиснули кнопку: “Войти в видеоконференцию с компютера”

zoom

Переконайтеся, що в браузері дано дозвіл на використання мікрофона   При вході через додаток переконайтеся, що ви правильно виставили параметри для звуку та відео

zoom

Я нікого не чую (з телефону)
  • У лівому нижньому кутку екрану “включити аудіо”, натиснувши на іконку мікрофона.
  • Якщо не працює аудіо з телефону — зайдіть в настройки, дайте дозвіл програмі Zoom на використання аудіо та відео.
  • Якщо не працює — видаліть і встановіть програму знову. При установці — дайте дозвіл на використання всього (аудіо, відео, мікрофон, камера).
У мене не працює мікрофон, я не можу говорити з іншими учасниками

(з комп’ютера / ноутбука)

  • Перевірте, чи включений мікрофон — іконка в лівому нижньому кутку.
  • Перевірте, чи включений мікрофон на комп’ютері.
  • Проведіть тест мікрофона в додатку — галочка біля іконки мікрофона, опція “Test Speaker & Microphone”
  • У додатку в нижньому лівому кутку біля іконки відкрийте меню і поставте галочки черзі біля різних опцій. Проведіть тест мікрофона.

У мене не працює мікрофон, я не можу говорити з іншими учасниками

(з телефону)

  • Зайдіть в налаштування програми (затисніть іконку програми на екрані меню або знайдіть налаштування програми в загальних налаштуваннях телефону), і активуйте функцію “Мікрофон”.

Проблеми з відео

Чи є у мене можливість передавати відео? Як мені протестувати мою камеру?
  • Зайдіть за посиланням і перевірте, чи є у вас камера, а також перевірте її якість.
     
  • Зайдіть за посиланням і протестуйте, як працює ваша камера, а також перевірте правильність її роботи.
У мене не працює відео (в браузері комп’ютера)
  • Переконайтеся, що натиснули кнопку “Дозволити” в браузері, а також включили кнопку відео в нижній лівій частині екрана.

zoom

У мене не працює відео (з телефону)
  • Зайдіть в налаштування програми (затисніть іконку програми) на екрані меню або знайдіть налаштування програми в загальних налаштуваннях телефону), і активуйте функцію “Камера”.
У мене не працює відео (з комп’ютера)
  • Перевірте, чи включений мікрофон — іконка в лівому нижньому кутку.
  • Перевірте настройки камери в додатку — галочка біля іконки камери, опція “Video Settings”

Відео гальмує
  • Перезавантажте роутер, перевірте швидкість інтернет-з’єднання.

Проблеми під час уроку

Я не можу приєднатися до breakout room
  • Натисніть на “Join breakout room” на запрошенні від викладача приєднатися до сесійної зали
Я не можу повернутися в основну сесію з breakout room
  • Натисніть на кнопку в правому нижньому кутку — повернутися в сесійний зал
Я постійно вилітаю з сесії
  • Перезавантажте комп’ютер, зайдіть в сесію знову.
  • Перезавантажте роутер (модем).
Пропав звук під час сесії
  • Перезавантажте комп’ютер, зайдіть в сесію знову.

Чек лист

  • Встановіть додаток Zoom
  • Дайте дозвіл на використання аудіо
  • Дайте дозвіл на використання відео
  • Проведіть тест аудіо і мікрофона перед підключенням, коли це пропонує програма
  • Якщо немає — спершу видаліть цю програму / закрийте програму і встановіть заново
  • Перевірте, що мікрофон пристрої увімкнуто
  • Перевірити що аудіо включено на пристрої

Також нагадаємо, що зараз триває реєстрація на онлайн-курс бізнес англійської, онлайн-курс підготовки до IELTS, та інтенсивний онлайн-курс загальної англійської, рівня B1.