Подарункові сертифікати від Cambridge.ua
Перший Кембриджський<br>освітній центр Перший Кембриджський<br>освітній центр
Всі курси
Меню
Перевірити свій рівень
Золоті Ворота, вул. Ярославів Вал, 13/2-б

(044) 580 33 00

  • (095) 580 33 00
  • (063) 580 33 00
  • (098) 580 33 00

uk

  • RU
  • UK
Кабінет
  • Англійська дорослим
  • Англійська для роботи
  • Англійська дітям
  • Англійська для підлітків
  • Підготовка до FCE, CAE, CPE
  • Підготовка до IELTS, TOEFL
  • Англійська індивідуально
  • Клуби, ігри, бібліотека
  • Корпоративна англійська
  • Навчальні програми
  • Викладачі
  • Про компанію
  • Чому ми
  • Іспити Cambridge English
  • Знижки на навчання
  • Новини
  • Блог
  • Вакансії
  • Контактні дані
Кабінет
Перевірити свій рівень
  • Навчальні програми
  • Викладачі
  • Про компанію
  • Чому ми
  • Іспити Cambridge English
  • Знижки на навчання
  • Новини
  • Блог
  • Вакансії
  • Контактні дані

Золоті Ворота, вул. Ярославів Вал, 13/2-Б

(044) 580 33 00

  • (095) 580 33 00
  • (063) 580 33 00
  • (098) 580 33 00

info@cambridge.ua

  • RU
  • UK
  1. Головна
  2. Блог
  3. Англійська для співробітників готельного бізнесу: лексика та корисні вирази
  • Фрази для спілкування з гостями готелю
  • Словник готельного працівника
  • Ресурси для самонавчання
3

Англійська для співробітників готельного бізнесу: лексика та корисні вирази

  • Тетяна Хоролець

    Content manager

anglijskij-dlya-sotrudnikov-gostinichnogo-biznesa
17.08.2022
3
5 хвилин
  • Business English
  • General English
  • Resources
  • Study tips & tricks

Англійська є третьою найпоширенішою мовою у світі за кількістю носіїв. Вона є рідною для більш ніж 370 мільйонів людей. За деякими оцінками, до 2 мільярдів людей розуміють англійську хоча б на базовому рівні чи користуються нею у спілкуванні. Саме тому її називають мовою міжнародного спілкування.

Наразі, в Україну щотижня приїжджають іноземні волонтери, журналісти, актори, підприємці, співаки, представники урядів та міжнародних організацій, і всі вони спілкуються саме англійською. Таким чином, для комфортної і всебічної комунікації з іноземцями, які переважно приїздять до нас аби допомогти, міжнародну мову мають знати всі.

Вивчайте англійську на курсах для дорослих!

Детальніше

Якщо ж говорити про готелі, то у всьому світі це стала норма — співробітники мають знати принаймні англійську мову. Як адміністратори, так і покоївки, адже їхня допомога завжди потрібна гостям. Тому ми зібрали слова та фрази, що стануть у пригоді готельним працівникам.

Фрази для спілкування з гостями готелю

Робота з гостями завжди має подібний алгоритм: бронювання номера, зустріч та поселення постояльців, допомога та розв’язання проблем, повʼязаних з проживанням та звісно, виселення.

Бронювання номера

Більшість сучасних готелів мають функцію онлайн-бронювання, проте не всі гості обирають цей варіант. Для таких випадків корисними будуть наступні питання:

  • What’s the date of your arrival? — Яка дата вашого приїзду?
  • When are you planning to check out? — Коли ви плануєте виїхати?
  • What type of room would you prefer? — Який тип кімнати вас цікавить?
  • How many people is this reservation for? — На скільки осіб ви бронюєте номер?
  • Now, we don't have any double rooms, but there's a triple one available — Зараз у нас немає вільних двомісних номерів, але є тримісний.

Крім цього, варто бути готовим до питань гостей про додаткові послуги у вашому готелі. Наприклад, чи є у номері Wi-Fi, рушники, де розташований паркінг, якого розміру ліжка, як часто у кімнатах прибирають. А щоб поглибити свої знання для роботи та подорожей приєднуйтесь до курсу «Англійська для дорослих».

Зустріч та поселення гостей

Ввічливість та привітність — головне при зустрічі гостей готелю. Щиро усміхайтесь і ввічливо спілкуйтесь з ними. Ось деякі варіанти виразів, що ви можете застосувати:

  • Hello, welcome to ... — Привіт, ласкаво просимо до …
  • How can I help you today? — Як я можу вам допомогти сьогодні?
  • What name is the reservation under? — Чи є у вас бронювання?
  • Could I have your ID and credit card, please? — Дайте, будь ласка, ваш паспорт (ID-картку) та кредитну картку.
  • Your room is on the 5 floor, your room number 505. — Ваша кімната розташована на 5 поверсі, номер кімнати 505.
  • Breakfast is served from 6 to 9 a.m. every morning in the dining area. — Сніданок подається кожного ранку з 6 до 9 у готельному ресторані.
  • Breakfast will be served to you every morning at 9 a.m..— Сніданок буде подаватися вам щоранку о 9-й.
  • Is there anything else I can help you with? — Чи можу я ще чимось допомогти?

anglijskij-dlya-sotrudnikov-gostinichnogo-biznesa

Не забувайте також про ввічливість, бажайте гостям гарного дня і хорошого відпочинку.

  • Have a nice day! — Гарного дня!
  • Have a good rest! — Гарного відпочинку!
  • I hope you will have a nice time in our hotel — Я сподіваюсь, що ви добре проведете час у нашому готелі.
  • Enjoy your stay. — Насолоджуйтесь вашим відпочинком.

Довідка для гостя міста

Часто люди, що приїхали у нове місто потребують інформації про кавʼярні, ресторани, торгові центри, музеї. Співробітники мають бути готові відповісти на такі питання.

  • You should visit the Kyiv History Museum — Ви маєте відвідати музей історії Києва.
  • To get to the nearest McDonald’s, just cross the street outside the hotel and walk straight. — Щоб дістатись найближчого McDonald’s, просто перейдіть вулицю біля готелю та йдіть прямо.
  • We have a shuttle bus service that runs to the airport from here. You’ll find the shuttle schedule by the front door. — У нас є маршрутний автобус, який курсує звідси до аеропорту. Ви знайдете розклад трансферу біля вхідних дверей.

Розвʼязання проблем

anglijskij-dlya-sotrudnikov-gostinichnogo-biznesa

Іноді гості незадоволені сервісом, мають проблеми з номером чи послугами готелю. У таких випадках важливо ввічливо та щиро спілкуватись. Сказати, що ви допоможете гостю можна наступним чином:

  • I’m sorry to hear that. Let me see how we can fix that right away. — Мені шкода. Дозвольте поглянути, як ми можемо це виправити негайно.
  • If you need anything else, please let us know. — Якщо вам щось знадобиться — дайте нам знати.
  • Sorry. We will replace your towels immediately. — Вибачте. Ми негайно замінимо ваші рушники.

Виселення

Виселення гостей — останній етап у нашому алгоритмі. Гість сплачує рахунок за проживання, віддає ключ від номера і прощається з вами.

  • Could I have your room number and keys, please? — Чи можу я отримати ключ від вашої кімнати?
  • Your total is $243. Would you like to pay cash or card? — З вас $243. Бажаєте оплатити карткою чи готівкою?
  • Thank you and hope to see you again soon. — Дякуємо, сподіваємось побачити вас знову.

Словник готельного працівника

Ми підібрали слова, що можуть вам знадобитись. Поповнюйте свій словниковий запас для подорожей, роботи чи неформального спілкування з носіями мови.

Працівники готелю

  • a doorman — швейцар
  • a receptionist/a front desk clerk — портьє, адміністратор
  • a bellboy/a bellhop — посильний
  • a liftman/an elevator operator — ліфтер
  • a chambermaid, a hotel maid, a room attendant — покоївка
  • a maintenance worker — робітник з ремонту та обслуговування
  • a parking attendant/a valet — паркувальник
  • a concierge, a guest relations manager/officer — консьєрж
  • a hotelier — господар готелю

Як вчити англійську на робочому місці: 5 корисних порад

Читати далі

Часто вживані вирази та слова

  • to receive incoming calls — приймати вхідні дзвінки
  • to take room reservations/to book rooms — бронювати номери
  • to turn down bookings/to cancel reservations — скасовувати бронювання
  • to check in and check out — зареєструвати прибуття і виселення гостей
  • walk-in guests — гості без попереднього бронювання
  • a preferred room type — бажаний номер
  • a single room — номер для однієї людини
  • a twin room — номер з двома односпальними ліжками
  • a double room — номер для двох
  • a suite — номер люкс
  • a number of guests — кількість гостей
  • the length of stay — тривалість проживання в готелі
  • guests with reservations — гості, які зарезервували номер
  • a reservation number — номер броні
  • to fill in a registration form — заповнити реєстраційну форму

anglijskij-dlya-sotrudnikov-gostinichnogo-biznesa

  • room assignment — заселення в номер
  • to issue a room key/card — видати ключ від номера
  • repeat customers — постійні гості
  • an early check-in — раннє заселення
  • tips — чайові
  • standard room — стандартний номер
  • superior room — номер підвищеного комфорту
  • junior suite room — «напівлюкс»
  • suite room — «люкс»
  • air conditioning — кондиціонер
  • bath — ванна
  • en-suite bathroom — ванна кімната у номері
  • internet access — доступ до інтернету
  • minibar — міні-бар
  • safe — сейф
  • shower — душ

Ресурси для самонавчання

Вчити англійську легше, коли перебуваєш у мовному середовищі. Тож, рекомендуємо тренувати сприйняття мови на слух, а також запамʼятовувати вимову під час перегляду роликів англійською. Ось декілька каналів на готельну тематику:

  • IHG Hotels & Resorts — канал компанії оператора готельних мереж. Наприклад, там ви можете подивитись проморолики та інтервʼю зі співробітниками.
  • ViaTravelers — відео з різних куточків світу, від перегляду не лише естетичне задоволення, але і збагачення лексикону.
  • The Luxury Travel Expert — автор записує відгуки на місця, що відвідує.  Вам не доведеться нудьгувати, адже відео яскраві та інформативні.

Зверніть увагу і на випуски TED про готельний бізнес та сферу обслуговування загалом. Анна Дольче розповідає про різницю між ними та про те, чому гостинність є важливою складовою не лише вашого майбутнього успіху в карʼєрі, але й покращення нашого світу.

15 подкастів, щоб покращити ваші listening and pronunciation

Читати далі

Як бачимо, англійська мова важлива для багатьох професій, зокрема для роботи у готелі. Якщо ви вмотивовані вивчити мову для роботи — посилено займайтеся, слухайте мовців та спілкуйтесь англійською.

Адже саме у комплексному підході до вивчення і регулярній практиці прихованй секрет успіху. Чи може, зовсім не секрет!

3

Залишити коментар Скасувати відповідь

Спасибо за ваш комментарий! После модерации мы опубликуем его на нашем сайте :)

Читайте також

Express your opinion! 35 виразів, що замінять звичне “I think”

6 хвилин

Some Any No: розставляємо займенники по місцях

5 хвилин

Продуктивні групові заняття: міф чи реальність?

4 хвилини

Work hard, play hard! Англійські словосполучення, пов'язані з роботою

5 хвилин

Все, що варто знати про прийменники в англійській мові

5 хвилин

Числа та цифри в англійській мові

7 хвилин

Контакти

Київ, 01054, Україна, вул. Ярославів Вал, 13/2-Б, 1 поверх, офіс 39. Найближча станція метро — Золоті Ворота

@CambridgeUA
наш Telegram канал

Користувачу

  • Мапа сайту
  • Правила центру
  • Договір навчання

Наша школа

  • Про компанію
  • Іспити Cambridge English
  • Навчальні програми
  • Викладачі
  • Тест на рівень англійської
  • Блог
  • Новини
  • Чому ми
  • Вакансії
  • Контактні дані

Курси англійської мови Сambridge

  • Всі курси
  • Англійська дорослим
  • Англійська для підлітків
  • Англійська дітям
  • Онлайн-курси
  • Підготовка до FCE, CAE, CPE
  • Англійська для роботи
  • Підготовка до IELTS, TOEFL
  • Корпоративна англійська
  • Клуби, ігри, бібліотека
cambridge-english-qualifications

© 2009–2023 Офіційний підготовчий центр University of Cambridge English Examinations в Україні, ліцензія №52374