Вітаю, я хотів би забронювати номер!
☝ Зізнайтеся, у житті був момент, коли вам доводилося казати вищезазначену фразу. Можливо, навіть не один. Зазвичай вона стає корисною під час подорожей, де ми спілкуємось іноземною мовою.
Hello, I would like to book a room!
Саме так ця фраза звучатиме англійською мовою! Проте для комфортного проживання або відпочинку в готелі тільки її недостатньо — варто знати прохання та запитання про паркування, хімчистку та, звісно, харчування!
Фрази англійською в готелі на ці та інші теми ми й розглянемо далі!
Готельний словник
Як і до проживання в готелі, до ознайомлення з наступними розділами даного матеріалу варто підготуватися!
Пропонуємо вам зробити це за допомогою вивчення тематичної лексики. Вона може знадобитися, коли у вас виникне діалог в готелі англійською мовою.
Слово | Переклад |
---|---|
Bar | Бар |
Bill | Рахунок |
Check-in | Реєстрація |
Check-out | Виїзд |
Clean | Прибрати |
Elevator | Ліфт |
Floor | Поверх |
Guest | Гість |
Key | Ключ |
Laundry | Пральня |
Lobby | Лобі |
Meals | Харчування |
Menu | Меню |
Patio | Внутрішній двір |
Pool | Басейн |
Reception | Рецепція |
Reservation | Бронювання |
Restaurant | Ресторан |
Safe | Сейф |
Service | Обслуговування |
Spa | Спа |
Towels | Рушники |
Transportation | Транспорт |
Tour | Екскурсія |
Waiter | Офіціант |
- Can you tell me where the pool is? — Підкажіть, де басейн?
- We really enjoyed your service! — Нам дуже сподобалось ваше обслуговування!
Перейдемо до ситуацій, у яких вам можуть знадобитися подані слова та фрази!
Непередбачувані обставини
Перед тим як говорити про бронювання номера, варто зазначити, що не завжди вдається вибрати його заздалегідь.
Іноді туристи потрапляють в непередбачувані ситуації, коли місце для ночівлі потрібно обрати тут і зараз.
У такому випадку ви можете знайти найближчий готель або хостел через спеціалізовані сайти, а можете запитати про це у місцевих жителів. Якщо оберете другий варіант — допоможуть наступні фрази.
- Where is the nearest hotel? — Де найближчий готель?
- Could you please tell me where the nearest hotel is? — Підкажіть, будь ласка, де найближчий готель?
- Excuse me, where can I spend the night? — Вибачте, де я можу переночувати?
При правильному розвитку подій, ці фрази приведуть вас до готелю або хостелу.
Заселення: як обрати та забронювати номер
Знайшовши потрібне місце, вам потрібно поспілкуватися з портьє, який допоможе обрати номер. Реєстрація в готелі англійською може розпочатися за допомогою наступної фрази:
I would like to book a room — Я хотів би забронювати номер.
У відповідь почуєте достатньо логічне прохання деталізувати ваш запит.
Якщо ви маєте побажання щодо номера: його площі або кількості спальних місць — обовʼязково вкажіть їх.
Проте для того, аби це зробити, варто знати за якими характеристиками класифікують номери в готелях.
Ми зібрали кілька найголовніших, тож нумо ознайомлюватись!
За принципом розміщення
Принцип, що вказує на кількість людей, які можуть проживати в даному номері:
- Single room — одномісний номер,
- twin or double room — двомісний номер,
- triple room — тримісний номер.
Hello, can I book a single room for one night? — Вітаю, чи можу я забронювати одномісний номер на одну ніч?
За рівнем комфорту
Також номер має характеристики, які вказують на його рівень зручності та оснащеності. Зокрема його описують фразами з цього розділу.
- Standart room — стандартний
- Superior room — покращений
- Suite — люкс
- Family room — cімейний номер
- Presidental suite — президентський люкс
Це основні типи номерів за рівнем комфорту. Висловити свої побажання щодо цієї характеристики ви можете наступним чином:
I would like to book a superior room for the period from 5 to 7 October — Я хотів би забронювати покращений номер в період з 5 по 7 жовтня.
За видом з вікна
Зазвичай туристи, які подорожують до місць з красивою природою або архітектурою, прагнуть бачити ці пейзажі зі свого номеру. Якщо ви один з них — можете уточнити, що цей пункт є важливим. Допомогти можуть наступні фрази:
- Sea/mountains/city view room — з видом на море/гори/місто
- Patio/pool/garden view room — з видом на внутрішній двір/басейн/сад
I really enjoyed living in a room with a sea view — Мені дійсно сподобалося жити в номері з видом на море.
Можливо, цих фраз вам буде достатньо, аби забронювати потрібний номер. Якщо ні — рухаємося далі!
Питання про комфорт та зручності
У процесі бронювання номера або під час проживання у вас неодмінно виникнуть питання про комфорт та зручності в готелі: наявність Wi-Fi, години роботи бару або бажаний час виїзду.
Ми зібрали для вас найпопулярніші питання, які можуть вплинути на вибір місця проживання або якість відпочинку.
- What are the check-in and check-out hours? — Які години заїзду та виїзду?
- Is there free Wi-Fi? — Чи є безплатний Wi-Fi?
- What is the hotel's security system like? — Яка система безпеки в готелі?
- Is there a car park? Do I have to pay for it? — Чи є паркування? Чи потрібно за нього платити?
- What is the smoking policy? — Яка політика щодо куріння?
- Does the hotel have a gym or pool? — Чи є в готелі спортзал або басейн?
- Does the room have a safe box, air conditioning, minibar? — Чи є в номері сейф, кондиціонер, мінібар?
- Does the hotel have special rooms for people with disabilities? — Чи є в готелі спеціальні кімнати для людей з обмеженими можливостями?
- What are the options for transfer from/to the airport? — Які є варіанти трансферу з/до аеропорту?
Сподіваємось, після відповіді портьє на деякі з цих запитань ви визначитесь з номером, у якому бажаєте жити.
Якщо ні, то на ваш вибір може вплинути ще одна важлива деталь.
Харчування
Харчування — одна з найулюбленіших частин відпочинку для багатьох людей! Не дарма ж існує поняття «гастротуризм»!
Тому про цей пункт варто розпитати особливо детально. Зробити це ви можете за допомогою наступних питань:
- Are meals included in the room rate? — Чи включено харчування у вартість номера?
- What are the opening hours of the restaurant? — У які години працює ресторан?
- Are there any vegetarian or vegan dishes on the menu? — Чи є у меню вегетаріанські або веганські страви?
- Is it possible to prepare my own meals? — Чи є можливість самостійно приготувати їжу?
- Does the hotel have a barbecue or grill area? — Чи є в готелі барбекю або гриль-зона?
- Are there any rules about bringing your own food? — Чи передбачені правила щодо власної їжі?
- Can I get information about the origin of the products in the menu? — Чи можу я отримати інформацію про походження продуктів у меню?
- What type of meals are provided during my stay in this room? — Який тип харчування передбачений під час проживання у цьому номері?
На останнє питання, ви, найімовірніше, почуєте відповідь у формі абревіатури. Це повʼязано з тим, що в більшості готелях типи харчування позначаються двома буквами.
- RO room only , BO bed only , NO — харчування не передбачене.
- BB bed & breakfast — тільки сніданок.
- HB half board — половина харчування, тобто сніданок та вечеря, рідше — сніданок та обід.
- FB full board — сніданок, обід, вечеря.
- AI all inclusive — сніданок, обід та вечеря у форматі шведського столу. Також протягом усього дня у необмеженій кількості пропонуються напої та коктейлі. Можуть бути передбачені додаткові meals: другий сніданок, пізня вечеря та інші.
I would like to book a room with BB meal plan — Я хотів би забронювати номер із типом харчування ВВ.
Сподіваємось, завдяки цій інформації ви зможете забронювати номер із потрібним типом харчування. Адже, правильно кажуть — водою ситий не будеш!
Фрази для проблемних ситуацій
Під час відпочинку часто виникають непередбачувані ситуації, які потребують негайного вирішення: необхідність замінити постільну білизну або змінити номер.
Попросити про допомогу щодо цих та інших питань ви можете за допомогою наступних фраз:
- Can I change my room? — Чи можна змінити номер?
- Can I order a diet menu? — Чи можу я замовити дієтичне меню?
- Can I order breakfast to my room? — Чи можу я замовити сніданок у номер?
- Does the hotel have luggage storage after check-out? — Чи є у готелі кімната для зберігання багажу після виїзду?
- Could we order room cleaning? — Чи могли б ми замовити прибирання кімнати?
- Our room does not have air conditioning/kettle/TV — У нас у номері не працює кондиціонер/чайник/телевізор.
Сподіваємось, що зазначені фрази в готелі англійською вам не знадобляться! Проте їх все ж таки важливо знати, аби швидко розвʼязати проблему та продовжити відпочивати.
Виселення
Цей етап є фінальним під час проживання в готелі! Проте це не означає, що він не потребує вашої уваги.
Найімовірніше, на цьому етапі у вас також виникнуть питання. Ними можуть бути:
- Could we leave earlier than we booked? — Чи могли б ми виїхати раніше, аніж бронювали?
- Could we extend the booking? — Чи могли б ми продовжити бронювання?
- Who can we give the room key to? — Кому ми можемо віддати ключ від номера?
- Can I get a copy of the invoice? — Чи можу я отримати копію рахунку?
- Can someone help me with my luggage? — Чи може мені хтось допомогти із багажем?
- Is it possible to leave a review about the hotel? — Чи є можливість залишити відгук про перебування в готелі?
Якщо вам сподобався відпочинок у готелі, не будьте жадібними на компліменти! Персоналу завжди приємно почути позитивні відгуки від гостей готелю.
- We really enjoyed our stay at your hotel! — Нам дуже сподобався відпочинок у вашому готелі!
- Thank you for the service, we liked everything — Дякуємо за обслуговування, нам усе сподобалось.
Отже, розмова англійською в готелі — це ключ до комфортного відпочинку. Володіння основними фразами та знаннями про різні аспекти обслуговування допоможуть вам отримати максимальне задоволення від відпочинку.
Не соромтеся ставити питання та висловлювати побажання — це забезпечить якісне обслуговування. Сподіваємось, матеріал від Cambridge.ua стане для вас корисним під час подорожей!
Бажаємо вдалих бронювань і незабутніх вражень.
Safe travels!
Дякуємо за ваш коментар! Після модерації ми опублікуємо його на нашому сайті :)