Будь-яка співпраця стає можливою завдяки звичайному спілкуванню. І недарма кажуть:
Люди йдуть до людей.
Дослідження «Humanizing brands» показує, що для будь-якого клієнта важливо мати щирий та доступний діалог з живою людиною, а не назвою бренду. Відтак, всі ми завжди віддаємо перевагу приємному касиру, продавцю-консультанту, вчителю, банкіру та будь-якому іншому співробітнику, а не лише певному бренду.
Ми в Cambridge.ua впевнились у важливості прозорої комунікації. Ба більше, ми прагнемо показати з ким саме ви зіткнетесь, коли звернетесь до нас із будь-яким запитом — чи то навчання для своєї дитини, чи то для цілого колективу компанії.
Ці висновки зроблені й тому, що ми маємо приклади успішних взаємодій з десятками великих українських компаній, які одного разу вирішили колективно покращувати своє знання англійської мови.
Отже, сьогодні ми відкриємо завісу і розповімо хто стоїть за назвою «корпоративний департамент».
Ви дізнаєтеся не тільки про професійне життя дівчат, які допомагають вивчити англійську таким компаніям як Puma і Red Bull, а й про особисті переконання.
Як працює корпоративний департамент у Cambridge.ua?
Якщо ви працюєте менеджером, HR або ж є власником бізнесу, в певний момент можете зіштовхнутись з необхідністю вивчати англійську.
Ви можете справедливо зауважити, що для вашої сфери діяльності англійська не потрібна, однак, корпоративне навчання розвʼязує цілий ряд неочевидних проблем. Зокрема:
- допомагає підвищити рівень задоволення та щастя в колективі (що напрочуд актуально в часи великої війни),
- є одним з факторів для припинення плинності кадрів,
- дієвий інструмент залучення нових фахівців і утримання старих,
- є хорошим доповненням до наявної системи мотивації в компанії,
- допомагає збільшити залученість в робочі процеси, покращити продуктивність,
- стає інструментом для гуртування колективу, налагодження комунікації й покращення soft skills.
І тут йдеться лише про неочевидні переваги навчання в компанії, а є й перелік нових можливостей для бізнесу, в якому всі працівники можуть виконувати свої обовʼязки використовуючи англійську.
Отож, ваша потреба в англійській з будь-яких причин стала очевидною, і ви звертаєтесь до Cambridge.ua. Саме на цьому етапі ви потрапляєте до менеджерів корпоративного напряму, які, своєю чергою, допомагають:
- визначити мету навчання, якщо з цим виникають проблеми,
- дізнатись всі опції — ціну, графік, можливі програми, вчителів, формати уроків,
- протестувати поточний рівень знань у колективі,
- оформити необхідні документи, а також сформувати звітність, яка вам необхідна,
- визначити, чи необхідно вам кастомізувати програму, додавати специфічні теми, які властиві вашій сфері,
- підібрати вчителя та отримати пробне заняття з ним,
- та з будь-якими іншими питаннями, які виникають в процесі.
Всі консультації, всебічну допомогу нашим клієнтам та розробку й адаптацію навчальних програм здійснюють три фахівчині — Анна Драгун, Наталія Щербакова та Марія Кривко.
Отже, нумо знайомитись ближче!
Анна Драгун: Мої досягнення — це сума маленьких успіхів наших студентів
- Анна з Чернігівської області
- За освітою — вчитель початкових класів, вчитель англійської
- Обожнює живопис та піші прогулянки наодинці з природою
- Улюблений фільм — біографічна драма «Фріда» 2002
- Три слова про свою роботу: свідомий клієнтоорієнтований підхід
- Для колег Анна терпляча та багатозадачна, «криниця корисної інформації, що не спитаєш — вона все знає».
Анна Драгун працює менеджеркою корпоративного напряму вже 2 роки. Дівчина каже, що в Cambridge.ua і на цій посаді зокрема, знайшла симбіоз всього, що любить та вміє — робота в освітній сфері, прихильність до англійської та необхідність менеджменту.
Менеджерка каже, що глобально її робота полягає в тому, щоб зробити внесок в розвиток інших компаній шляхом просування англійської. Анна запевняє, що спершу менеджери уважно слухають, а потім пропонують оптимальне рішення і реалізовують план навчання крок за кроком.
В освітній сфері, як і будь-якій іншій, важливо усвідомлювати що таке успіх — власний і компанії загалом. Ось, що про це думає Анна:
Успіх — це розуміння, що твоя справа важлива для когось. Мої досягнення — це сума маленьких успіхів наших студентів, які переростають в досягнення мети їхньої компанії.
Крім того, для мене важливо мати змогу бути ефективною частиною чогось більшого, а отже — створювати рішення для розвитку свого напряму корпоративного навчання і нашого бренду загалом.
Анна також виділяє для себе кілька приємних аспектів у своїй роботі.
Першим називає позитивний фідбек, адже це одна з винагород за старання — задоволені команди, які потім повертаються навчатись знову.
А окрім цього, Анна згадує цікаві випадки з роботи:
Звісно приємно, коли нас запрошують ще й на певні офіційні події, які повʼязані, з навчанням. Відтак, ми відвідували урочисте вручення сертифікатів про завершення навчання для Національної поліції України. В такі моменти особливо відчувається масштаб проробленої роботи, а також власний вклад в неї.
Серед інших цікавостей — по роботі нам доводиться іноді відвідувати компанії та організації, які планують у нас вчитись. Відповідно нещодавно я потрапила в посольство однієї з країн. Я надовго запамʼятаю рівень серйозності перевірок у них на посту охорони 🙂
Анна відверто каже, що кожен новий клієнт має щось інше у своєму запиті, і це новий виклик для нас. Тому менеджерка каже — в корпоративному відділі не буває нудно, адже реалізація співпраці ніколи не повторюється, завжди є щось нове та індивідуальне, і відповідно — є куди рости.
Наостанок розповімо трохи про робочу рутину Анни. В першу чергу про ті речі, без яких вона не уявляє свій робочий день!
Завжди на столі тримаю блокнотики й різні папірці. Я постійно роблю швидкі нотатки у нових місцях.
Також дівчачі «прибамбаси» — мінікосметичку, щоб я могла у будь-який момент вийти красивою на face-to-face звʼязок.
А у відділі нічого не вирішується без чашки кави й мінінарад, під час яких робляться великі справи. Для останніх у нас є навіть своя смішна внутрішня назва, яку ми залишимо в секреті 😉
Марія Кривко: Для мене «досягнення» = меті
- Марія з Кривого Рогу
- За освітою — філолог (англійська та німецька мови)
- У вільний час віддає перевагу велопрогулянкам, вчиться грати на гітарі та фортепіано, а також збирає власну домашню бібліотеку
- Улюблені книги — Дік Свааб «Ми — це наш мозок», Олівер Сакс «Чоловік, який сплутав дружину з капелюхом»
- Три слова про свою роботу: ефективно, інтерактивно, із задоволенням
- Для колег Марія — «зосереджена бджілка» 🐝, яка невтомно клопочеться біля всіх своїх клієнтів, встигаючи всім допомогти, дисциплінована та працьовита.
Марія познайомилась з нашим центром ще у часи студентства. Тож коли ми перебували в пошуках ще однієї менеджерки для корпоративних клієнтів — не вагалась і подала своє резюме. Відтак, вже рік Марія опікується різними компаніями, які навчаються в Cambridge.ua.
Моя робота – це про організацію, комунікацію та подолання труднощів. Я координую процеси та допомагаю досягати бажаного результату компанії, яка до нас звернулась.
Марія прихильниця систематизованого підходу — це видно неозброєним оком. Менеджерка не лише чітко та організовано підходить до роботи з клієнтами, а й планує та систематизує всі свої цілі. Окрім цього, Марія щодня створює to-do list на папері, жартує, що вона дуже старомодна.
Проте насправді багато психологів радять користуватись таким підходом — це корисно і для продуктивності, і для зменшення тривоги та стресу.
Систематизовано Марія підходить і до визначення власного успіху.
Для мене «досягнення» = меті, яку ти ставиш перед собою та намагаєшся реалізувати за певний проміжок часу. Звісно, трапляються непередбачувані досягнення, і вони стають найбільш приємними для мене, але загальний мій підхід незмінний!
Успіх Марія також може підкріпити реальними кейсами — компаніями, що тепер вивчають англійську в нашій школі. Серед таких Марія назвала ProgressTech, IRC International Rescue Committee та велику державну установу, чиє імʼя ми не можемо розголошувати. 🙂
Мені, як корпоративній менеджерці, найбільше імпонує можливість відвідати цікаві місця, де працюють наші клієнти. Це змога доторкнутися до абсолютно нової, відмінної від своєї, сфери діяльності, побачити все зсередини.
Відтак, я відвідувала один з найкращих готелів Києва, а також бачила уроки англійської в столичному барі!
Наталія Щербакова: Іноді все це нагадує оркестр!
- Наталія з Луганську
- За освітою — менеджер-економіст
- Любить заняття йогою, плавання
- Черпає натхнення з книг про психологію та лідерство, а улюбленою називає «7 звичок надзвичайно ефективних людей» Стівена Кові
- Три слова про свою роботу: індивідуальність, професійність, результативність
- Для колег Наталія — «методична фея» 🦋, яка може і програму створити, і викладачів менеджити, і ідеї генерувати, комунікабельна та унікальна.
Наталія вже 5-й рік працює в Cambridge.ua, проте починала вона з позиції вчительки англійської мови, працювала з різноманітними рівнями й програмами.
Однак, дівчина прагнула розвиватись та рухатись далі карʼєрними сходами, відтак стала старшим вчителем, а потім — академічною директоркою корпоративного департаменту. Тепер Наталія:
- координує роботу викладачів,
- створює навчальні програми,
- допомагає їх адаптувати, враховуючи специфіку бізнесу клієнтів,
- та контролює їх імплементування на уроках.
Іноді все це нагадує оркестр: кожен викладач грає свою унікальну роль, але разом ми створюємо гармонійний результат, і допомагаємо нашим студентам і разом з тим компаніям, які навчають у нас співробітників, досягати своєї мети.
Наталія вважає, що найголовніше в роботі — любити її. Відтак, важливим стає бачити як твої зусилля допомогли викладачу покращити свої професійні навички, а студенту — відточити свою англійську до бажаного рівня.
Мене надихає процес співпраці з викладачами: спільне обговорення уроків, пошук індивідуального підходу до студентів, впровадження методів, які роблять навчання ефективним і цікавим. Це дає відчуття, що я допомагаю створювати середовище, де знання це не просто теорія, а реальний інструмент для професійного зростання.
Наталія згадує позитивний фідбек від корпоративних студентів, які на початку повномасштабного вторгнення першими висловили слова підтримки й наголосили, що з нетерпінням чекають на відновлення занять.
Для академічної директорки такі моменти виявляються найціннішими в її роботі.
Однак, варто зауважити, що на задоволення наших клієнтів впливає робота кожного і кожної з причетних. Зокрема, викладачів, які працюють з групами бізнесів онлайн та офлайн — в їхніх офісах та нашій школі за адресою вул. Ярославів Вал 13/2Б.
Ми обовʼязково розповімо вам більше про них у наступних матеріалах, а поки — нагадуємо, що якщо ваші колеги також прагнуть покращувати навички спілкування англійською, то ми завжди радо проконсультуємо вас і розповімо про всі можливості для навчання.
Звертайтесь до нас:
- на email: corporate@cambridge.ua,
- телефоном: +38 (098) 200 88 77, +38 (093) 200 88 77.
Дякуємо за ваш коментар! Після модерації ми опублікуємо його на нашому сайті :)