У викладачів англійської мови можуть бути різні за віком та рівнем студенти, але незалежно від цього вони мають загальний підхід до організації роботи — підготовка правил поведінки в класі. На перші кілька тижнів закріпити ці правила стане пріоритетним завданням. Чому? Розповідаємо у сьогоднішньому блозі.
Навіщо на курсах правила, як у школі?
Діти навчаються у школі, де їм і так пояснюють правила поведінки. Навіщо робити те саме? Справді, більшість дітей відвідує школу, де дисципліна, безперечно, обговорюється. Проте треба знову і знову порушувати цю тему.
Уявіть: на наших заняттях діти потрапляють в іншомовне середовище, адже навіть із найменшими з них відразу ж починають говорити англійською.
Це ситуація, з якою багато хто з них не стикався раніше, це не схоже на школу навіть якщо і там, і там вони отримують нові знання. Вони почуваються комфортніше і впевненіше, коли знають, чого від них чекають — саме в цьому полягає суть правил.
Чому потрібно приділяти багато часу правилам?
Збоку може здатися, що правила — це щось елементарне та очевидне, з розумінням чого ми народжуємось і тому немає потреби у постійному нагадуванні. Але чи справді це так? Не зовсім.
Для опанування певних знань, будь-то граматична конструкція, неправильні дієслова чи правила поведінки, дітям необхідно повторити одне і теж максимальну кількість разів — так влаштована їхня пам’ять. Саме тому важливо нагадувати про правила на початку кожного заняття.
Зі старшими групами можна так провести перші три заняття, після чого іноді до правил повертатися, а з найменшими студентами цей процес може вимагати набагато більше часу.
Чому викладач англійської займається правилами поведінки?
Звичайно, наше головне завдання — це допомога дітям в опановуванні мови. Водночас це далеко не єдине наше завдання. Порівняємо це із заняттям для дорослих.
Коли я працюю з дорослими, мені не потрібно перейматися тим, що вони можуть неправильно тримати ручку, коли пишуть. Я не думаю, що вони не знають, як використовувати ножиці. Я впевнена, у 90% випадків що вони можуть визначити час за класичним стрілковим годинником.
Коли ж ідеться про роботу з дітьми, то крім усього іншого, викладачу треба навчити їх цього всього і навіть більшому — у тому числі й правилам поведінки.
Крім того, правила потрібні не лише дітям — вони також роблять життя викладача простішим. Погодьтеся, легше відразу ж сказати, що в класі ми говоримо тільки англійською, ніж потім робити зауваження та пояснювати, чому вчитель не приймає відповіді українською/російською, нехай навіть правильні.
Важливо також дотримуватися встановлених правил — це допомагає створити позитивну атмосферу в класі. Наприклад, чи довірятимуть діти викладачеві, який, попри напис “No phones”, перевіряє повідомлення, поки вони виконують завдання?
Тож коли викладач встановлює правила, а маленькі студенти їх засвоюють, навіть якщо на це потрібно витратити певну кількість часу навчання стає продуктивнішим і не таким стресовим. Саме тому ми, викладачі в дитячих групах, приділяємо їм стільки уваги.
Дякуємо за ваш коментар! Після модерації ми опублікуємо його на нашому сайті :)