Коли справа стосується виконання домашніх завдань, студентів можна умовно поділити на три групи:
- ті, хто завжди їх виконують, і навіть просять додаткових завдань;
- ті, хто іноді переглядає вправи, але які завжди їх виконують;
- ті, у кого ніколи не доходять руки до домашніх завдань.
Дорослі студенти часто асоціюють homework зі шкільними днями й вважають, що це вже далеко позаду. особливо ті, хто давно закінчив школу На жаль, вчителі могли не приділяти достатньо уваги домашнім завданням. Задані вправи не відповідали потребам учнів, вони були нецікавими та однотипними.
Відповідно, сьогодні у студентів виникає питання: а чи потрібні взагалі домашні завдання та яка від них користь? Спробуємо у цьому розібратися.
Роль домашнього завдання
Як би викладач не намагався, у класі неможливо на 100% відпрацювати певний матеріал. Причин кілька:
- обмежений час;
- кількість людей у групі;
- обсяг інформації, яку потрібно розглянути.
Викладач спостерігає та зауважує, що саме викликає проблеми у студентів та з чим треба ще попрацювати, “набити руку” — так і з’являється домашнє завдання. Крім того, іноді педагог може дати додаткові завдання окремому студенту із групи, якщо йому варто приділити увагу конкретній проблемі.
Домашнє завдання — це додаткова практика та можливість відпрацювати тему, щоб засвоїти та вивчити матеріал.
Крім того, у студентів часто виникають питання під час виконання домашніх завдань — і це чудово: коли викладача поряд немає, доводиться гуглити інформацію. Таким чином самотужки можна знайти купу додаткових матеріалів, додатків, статей, відео, способів запам’ятати правило та його відпрацювати. Тобто навчання не закінчується у класі після уроку — це нескінченний процес.
Формати домашнього завдання
Коли йдеться про домашні завдання, багато студентів уявляють собі величезні розділи з книжок, роздруківки та купу таблиць із правилами. Але це не завжди так. Сьогодні викладачі мотивують студентів, щоб їм було цікаво — так і з’являються нові формати. Наприклад, Стів Дарн у своїй статті The Role of Homework Роль домашніх завдань зазначає, що ми живемо в епоху інтернету, і цим потрібно користуватися. Серед усього іншого він рекомендує сайти Learn English та Learning English — там можна знайти різноманітні відео та аудіо, вправи та правила, які відповідають певному рівню.
Крім того, є платформи, які можна використовувати для вивчення англійських слів:
Вони роблять домашні завдання інтерактивними та цікавими для студентів, тому немає відчуття, що ти “на автоматі” виконуєш якусь нудну вправу.
Виконання домашніх завдань — дуже корисна справа. Це чудова додаткова практика, яка завжди дає плоди.
Наприклад, коли група починає курс, усі студенти мають приблизно однаковий рівень володіння англійською. Але потім, із кожним заняттям, хтось зі студентів просувається далі, а хтось стоїть на місці. Пізніше це помітно з результатів тестів. Нескладно здогадатися, що найкращий рівень завжди демонструють студенти, які виконують домашні завдання та присвячують навчанню додатковий час, не обмежуючись відвідуванням занять.
Отож, домашні завдання — невіддільна частина навчального процесу та логічне продовження занять у класі. Це можливість закріпити вивчений матеріал та попрацювати з темами, які потребують додаткової уваги.
Крім того, домашні завдання можуть бути цікавими та інтерактивними, а від студентів потрібне лише бажання навчатися. На наших курсах англійської вони саме такі!
Дякуємо за ваш коментар! Після модерації ми опублікуємо його на нашому сайті :)