21.10.17

Як легше спілкуватися в офісі

Спілкування – навичка, котра нам дається від природи. Проте якщо комусь це вдається легко та невимушено, інші відчувають складнощі, коли потрібно налагодити контакти. Добре, що і цю навичку можна розвинути, якщо уділяти цьому питанню трохи більше часу. Наприклад, якщо у вас виникають складнощі із висловлюванням своїх думок англійською, ви можете відвідувати англійські розмовні клуби. А якщо вам складно почати спілкуватися із колегами, пропонуємо кілька порад.

Що ж можна зробити, щоб спілкування із вами було приємним. В першу чергу, людям приємно, коли на них звертають увагу, цікавляться ними. Адже спілкуватися із людиною, що сконцентрована виключно на собі – не найбільше задоволення. Отже, слід виявити цікавість до співбесідника.

Гарні теми для спілкування майже переповнюють повітря. Достатньо лише пильніше прислухатися та придивлятися. Звісно ж, у вільну від роботи хвилину. Чим більше ви слухаєте та спостерігаєте, тим більше ви занурюєтеся у місцеву корпоративну культуру. Так можна зрозуміти, наскільки доречний тут гумор і який, які питання люблять обговорювати ваші співробітники, коли і за яких умов відбуваються найбільш продуктивні бесіди.

Звісно ж, у всьому треба знати міру, і особисті погляди щодо найбільш болючих питань, наприклад, політики, слід виказувати із великою обережністю, а краще і зовсім промовчати. Ще одне табу – це обговорювання колег та плітки. Це ще нікому не робило честі. Краще вже обговорювати щось приємне та корисне, аніж щось негативне, що може зіпсувати настрій вашим колегам.

Якщо ви б хотіли поспілкуватися із співробітниками, що старші за рангом, слід виявити повагу до їх часу та зайнятості, намагатись не відволікати під час роботи, а краще підходити, коли у них перерва, наприклад, для кави. Ні в якому разі не слід бути нав’язливим, якщо людина не виявляє ентузіазму щодо спілкування із вами, краще не наполягати.

Якщо ж вам потрібно налагодити контакт із підопічними, намагайтесь рівномірно розподіляти між ними увагу, щоб не можна було запідозрити, що у вас є «улюбленці». Намагайтеся залучати до ваших розмов інших співробітників. Не буде зайвим відмітити хорошу роботу, якщо людина добре виявила себе, а також пошуткувати, якщо це буде доречно і нікого не образить.