Коли люди приходять до мовної школи, зазвичай, вони мають чітку мету та сильну мотивацію для вивчення англійської. Вони знають, що витрачатимуть час і гроші, а тому хочуть отримати максимум за мінімальний час. Особливо — дорослі студенти. Переважно вони мають стереотипні очікування, які можуть стати перепоною на шляху успішного навчання.
Розгляньмо ці очікування докладніше!
Мені не треба вивчати граматику. Я тут, щоб покращити розмовні навички
Логічно, чи не так? Якщо людині потрібне лише вміння висловити свої думки англійською, навіщо їй напружуватися та вивчати Future Perfect Continuous?
Однак, не все так просто. Для того, щоб вміти висловлювати свої думки, а також впевнитись, що люди правильно розуміють їх — потрібно навчитися коректно використовувати лексику та граматичні структури.
Якщо ви говорите вільно і швидко, але використовуєте лише примітивні конструкції чи неправильну граматику, це може створити двозначність чи непорозуміння. Наприклад, порівняйте такі речення:
- Our CEO is in prison now.
- Our CEO is in the prison now.
- Our company sells office furniture.
- Our company is selling office furniture.
Якщо людина не сильна в граматиці, вона цілком може подумати, що сенс однаковий. Однак, варто придивитися уважніше і виявиться, що інформація в реченнях зовсім різна.
- Our CEO is in prison now — Наш директор — ув'язнений.
- Our CEO is in the prison now — Наш директор когось навідує у в'язниці чи у нього там із кимось зустріч.
- Our company sells office furniture — Продаж офісних меблів — наш бізнес.
- Our company is selling office furniture — Зараз наша компанія розпродає офісні меблі, які вже не потрібні.
Вільно розмовляти — це чітко й однозначно висловлювати свої думки, щоб їх розуміли інші.
Я хочу швидше покращити розмовну англійську. Найкращий вибір — це індивідуальні заняття з викладачем?
Ну, це звучить розумно. Зазвичай студенти думають, що на індивідуальних заняттях більше розмовлятимуть та отримають більше знань. Однак, це правда лише частково.
Ми рекомендуємо індивідуальні уроки, якщо людина з тієї чи іншої причини наприклад, якщо він має незвичайний запит — English for Specific Purposes не може приєднатися до групи.
Насправді навчаючись у групі, ви зазвичай вивчаєте граматичне правило чи структуру та набір лексики. Для того, щоб правильно використовувати їх у житті, вам потрібно повторювати ці структури або фрази багато разів, правильно використовуючи в комунікативній ситуації.
У групі викладач організує заняття так, щоб у вас була можливість обговорити важливе англійською з різними партнерами. Це забезпечує достатню кількість практики, щоб запам'ятати матеріал та активно використовувати його пізніше.
А от коли ви можете поговорити лише з однією людиною, то забезпечити достатньо змістовну та природну розмовну практику набагато складніше.
Загалом, якщо ви хотіли б говорити більше, приєднуйтесь до груп розмовної англійської.
Мені треба вивчитися якнайшвидше. Чи можна пропустити один рівень?
Категорично — ні. До прикладу, якщо ви пропускаєте A1 і переходите відразу до A2, то вивчатимете First Conditional, не знаючи, як формується Future Simple. Тобто ви не зможете засвоїти тему, тому що не вивчили базу, не збудували своєрідний мовний фундамент.
Всі програми розроблені таким чином, щоб студент поступово навчав граматику чи лексику, ґрунтуючись на знаннях, які він здобув до цього.
Допустимо ви пропускаєте рівень. Що це означає? Швидше за все, ви просто не досягнете прогресу, поки не вивчите те, що пропустили.
Щобільше, вивчити мову означає буквально виростити нові зв’язки в мозку, що потребує часу та зусиль. Те, на що зазвичай приділяється 100 годин академічного навчання, неможливо зробити за 30.
Українські викладачі не такі гарні, як носії мови. Будь-який носій мови — найкращий вчитель
Все залежить від кваліфікації та досвіду. Хороші та погані викладачі існують незалежно від походження.
Українські викладачі з високими кваліфікаціями витрачають роки життя, іноді десятиліття щоб освоїти мову та пройти міжнародну сертифікацію.
- Вони знають різницю між мовами та як пояснити матеріал своїм учням.
- Вони досліджували всі питання граматики, розуміють та можуть навчити як використовувати всі аспекти, які носії мови використовують, не особливо замислюючись чому.
Щоб поставити себе на місце носія мови, спробуйте пояснити різницю між словами «зараз» і «тепер». Чи зможете ви донести це іноземцю, який вивчає українську?
Українські вчителі — не менші професіонали у викладанні англійської. Те, що людина є носієм мови, — не гарантія ефективного планування та проведення уроків. Моя порада — підбирати вчителів насамперед за ступенем професіоналізму.
І пам’ятайте, що результативність навчання частково залежить від рівня довіри. Отже, якщо ви довіряєте своєму викладачеві та робите те, що він каже — ваше навчання обов’язково буде приємним і успішним!
Дякуємо за ваш коментар! Після модерації ми опублікуємо його на нашому сайті :)