Іноді випадкова фраза, фільм чи лекція можуть повністю змінити життя. І, що дивно, не тому, що дає секретні знання, яких ніхто не знав, або навчить, як щось зробити правильно. Швидше тому, що може надихнути, наштовхнути на правильну думку й направити в потрібний бік. Проте треба розуміти, що за кожною комунікацією: лекцією, вебінаром, постом, текстом стоять люди. Фахівці зі сфери PR – одні з них.
Піарники — це рупор, комунікатор з боку компанії, людина, яка спілкується, дружить та формує обличчя бренду.
Так що, якщо ви теж працюєте у зв’язках з громадськістю або хотіли б почати кар’єру в цій сфері, дивіться 5 TED-Talks, що надихають, для PR-менеджерів. І, звичайно, качайте свою англійську – це теж дуже важлива навичка для роботи в цій сфері.
Your body language shapes who you are
Мова тіла впливає те, як нас бачать інші. Але, крім цього, вона також може змінити те, як ми бачимо себе самі. Соціальний психолог Емі Кадді показує, як «сильна подача себе» може вплинути на рівень тестостерону і кортизолу в мозку та навіть вплинути на наші шанси на успіх.
Також вона ділитиметься способами, які допоможуть навчитися почуватися впевнено, навіть коли ми не віримо у свої сили.
How great leaders inspire action
Саймон Сінек представляє просту, але потужну модель того, як лідери надихають на дії, починаючи з питання «Чому?». Його приклади включають Apple, Мартіна Лютера Кінга та братів Райт.
Дуже корисна лекція, щоб навчитися ставити правильні питання та отримувати на них релевантні відповіді.
How to speak so that people want to listen
Ви колись відчували, що коли ви говорите, вас ніхто не слухає? Спіч Джуліан Трежер призначений для тих, хто не розуміє, чому так відбувається та як це виправити.
Як звукорежисер він продемонструє деякі корисні вокальні вправи та поділиться порадами про те, як говорити з емоцією та чіпляти, а не дратувати слухачів. Він також розповість про своє бачення слухання, сприйняття та розуміння світу звуків.
How to make work-life balance work
За словами Найджела Марша, баланс між роботою та особистим життям є надто важливим, щоб залишати його в руках вашого роботодавця. Марш розкладає по поличках, як має виглядати ідеальний день, куди гармонійно вписується сім’я, особистий час та продуктивність на роботі.
Крім того, він поділиться порадами, які допоможуть працювати результативно, але не на межі можливостей, щоб енергії та сил вистачало й на інші життєві аспекти.
How to build your creative confidence
У якому б колективі ви не знаходилися — у школі, на роботі, в університеті, у компанії друзів, — усі люди в них поділяються на креативних та практичних. Помічали?
Девід Келлі впевнений, що творчість — це справа не лише обраних. І всупереч поширеному міфу про вроджені таланти та здібності, можна досягти успіху в будь-якій сфері працею та бажанням.
Він розповідає історію своєї легендарної кар’єри дизайнера, щоб спонукати вас набратися сміливості та творити.
Спробуйте почати розвиватися за допомогою історій людей, які знають свою справу, а заразом покращуйте знання англійської мови міжнародних комунікацій.
А якщо вам потрібно прокачати reading – читайте нашу підбірку книг та блогів для піарників та журналістів.
Дякуємо за ваш коментар! Після модерації ми опублікуємо його на нашому сайті :)