У сучасному світі англійська — must have! Саме тому компанії та організації все частіше звертають увагу на знання мови у працівників та претендентів.
Керівництво деяких компаній вибирає скористатися послугами приватних викладачів чи мовних курсів, щоб навчити колектив. Втім, є й ті, хто вважає, що витрачати кошти на вивчення мови працівниками компанії недоцільно, адже це лише зайві збитки.
Пропонуємо розібратися чому насправді будь-якому роботодавцю вигідно, коли весь штат знає англійську!
Англійська та колектив
Здається, очевидно, що для того, аби будь-який бізнес розвивався, потрібно постійно привносити щось нове, отримувати актуальні знання та впроваджувати їх у процеси, шукати та будувати співпрацю з новими партнерами.
Все це роблять насамперед люди, які працюють у компанії. Саме співробітникам доводиться часто виконувати такі завдання як:
- написати діловий електронний лист,
- провести презентацію,
- спілкуватися з партнерами чи клієнтами,
- шукати нових партнерів,
- вирішувати конфліктні чи спірні ситуації,
- спілкуватися телефоном або через Zoom.
Також найчастіше саме співробітникам потрібно навчатись новому, адже світ не стоїть на місці. Відповідно до нього — змінюють й процеси працівників.
Важливо розуміти: якщо працівники вивчали англійську в школі, цих навичок недостатньо, адже в середній школі не навчать тонкощам спілкування в сучасному діловому світі. Часто шкільні та університетські знання застарілі для більшості сфер.
Отже, знання англійської — необхідний інструмент у бізнес-середовищі, але керівництву обов’язково треба розуміти:
- які знання необхідні конкретному співробітнику,
- який рівень англійської має бути у штату,
- які завдання цією мовою виконуватимуть підопічні.
Які ще неочевидні плюси у корпоративних курсах англійської? Розглянемо нижче!
Економія коштів
Можливість найняти перекладача зніме з вас необхідність навчати решту співробітників. Однак, створить кілька інших проблем.
- По-перше, професійний перекладач захоче отримувати відповідну заробітну плату.
- По-друге, справжні фахівці ніколи не сидять без роботи.
- По-третє, неможливо приставити перекладача до кожного співробітника.
Погодьтеся, набагато простіше, коли працівник володіє англійською, і самостійно виконує поставлені завдання без допомоги ще одного фахівця з мови. Це економить не лише гроші, а й час виконання роботи. Як результат, компанія швидше наближається до мети!
Міжнародний рівень та масштабування
Якщо працівник добре володіє англійською, він легко може представляти компанію на різних заходах, зокрема й міжнародних.
Такий фахівець добре знає, як і що розповідати англійською про діяльність компанії, а про що краще промовчати. Крім того, він може максимально швидко та ефективно розвʼязувати складні завдання та бізнес-питання, і при цьому вибудовувати довірливі та довгострокові відносини з людьми.
Погодьтеся, дружні стосунки з іноземними колегами чи партнерами набагато простіше зав’язати під час перерви на каві між виступами на конференціях чи вечірніх заходах після насиченого дня. І набагато легше це зробити без допомоги перекладача-посередника.
Досвідчені та мудрі роботодавці надають певну свободу своїм фахівцям, оскільки розуміють, що комунікація у неформальних обставинах буде більш продуктивною, ніж робота в офісі за графіком.
Підвищення конкурентоспроможності
Англійська — мова міжнародного бізнесу. Радимо прочитати статтю від авторитетного журналу Harvard Business Review на цю тему!
Кожен керівник бажає своїй компанії максимального розвитку та виходу на міжнародний ринок. У такому випадку не обійтися без знання англійської, адже лідери світового бізнесу ведуть переговори, укладають договори та тендери саме цією мовою.
Можливість спілкування з іноземними колегами однією мовою та повне розуміння одне одного розширює ваш потенціал для розвитку бізнесу. А отже, зростає конкурентоспроможність ваших товарів або послуг!
Кваліфікація працівників
Співробітник з гарним рівнем англійської може підвищувати свою кваліфікацію за допомогою англомовних офлайн та онлайн-курсів.
Щодо останніх, то в мережі існує безліч освітніх порталів з корисною інформацією для фахівців різних професій. Значний сегмент яких у вільному доступі.
Це ще один плюс, адже не треба оплачувати дорогі курси. При цьому співробітник удосконалює свої професійні навички, отримує актуальні знання для своєї сфери та одразу може застосовувати їх на практиці.
Крім того, багато справжніх гуру своєї справи часто проводять вебінари або діляться в особистих блогах:
- нестандартними ідеями,
- напрацюваннями,
- думками,
- унікальною інформацією з професійного середовища.
Колектив, який з вами надовго
Більшість потенційних кандидатів вважають можливість вивчати англійську на роботі хорошим бонусом. Якщо компанія це пропонує, то автоматично залучає нових та утримує цінних співробітників.
Ба більше, такий підхід каже, що компанія готова вкладати ресурс у своїх співробітників, цінує їх та планує довгострокову співпрацю. Цей факт також мотивує працювати краще.
Самодисципліна
Поліпшення дисципліни відбувається внаслідок того, що працівник, який відвідує заняття англійської, більш ефективно планує свій час, намагається швидко та якісно виконувати роботу, адже тепер йому потрібно виділяти час ще й на домашнє завдання та на заняття англійською.
Це також створює ефект саморозвитку та позитивно впливає на віддачу працівника.
Гнучкість та персоналізація
Корпоративна англійська надає можливість адаптувати умови вивчення мови під будь-який запит. І якщо ви думаєте, що вибір викладача чи формату навчання — це всі переваги цієї можливості, ми спробуємо вас здивувати!
Гнучкість корпоративної англійської є набагато ширшою. Наприклад, ви можете самостійно обрати графік та систематичність занять. Вивчати англійську працівники компанії можуть не тільки зранку та ввечері, а й навіть під час обідньої перерви!
Також, за потреби, для вашого колективу може бути адаптована й програма навчання. Вона може бути побудована на основі запропонованих вами підручників та матеріалів, а може бути змінена повністю. Все для вас!
Team-building
Вивчення англійської гуртує працівників навколо досягнення цілей компанії. На заняттях колеги спілкуються, виконують спільні завдання, працюють у групах — відбувається командна робота.
Таких людей набагато легше організувати для виконання завдань компанії, адже вони вже знають, що teamwork makes the dreamwork!
Ми, у Першому Кембриджському центрі, навчаємо ваш коллектив усім необхідним тонкощам ділового спілкування. Загалом, ми пропонуємо для співробітників вашої компанії:
- підвищення загального рівня,
- розмовний курс,
- інтенсивну програму вивчення,
- спеціалізований курс, наприклад, юридичний, медичний, підготовка до іспитів.
А керівників запевняємо — внесок в освіту та розвиток співробітників безпосередньо впливає на зростання та успіх компанії!
Як записатися?
Корпоративне навчання у Першому Кембриджському центрі надасть вам усі вищеперераховані переваги та можливості.
Від професійного розвитку своїх співробітників вас розділяють лише один клік або дзвінок за номерами:
+38 (098) 200 88 77;
+38 (093) 200 88 77.
Також ви можете написати на електронну пошту corporate@cambridge.ua. Наші спеціалісти оброблять ваш запит та проконсультують з будь-яких питань.
Cambridge.ua гнучкий, лояльний та відкритий до співпраці. Тож розвиваймося разом!
Коментарі
Дякуємо за ваш коментар! Після модерації ми опублікуємо його на нашому сайті :)