Навіщо потрібні курси англійської в компаніях?

corporate English

В сучасному світі — без англійської нікуди! Саме тому все більше і більше компаній та організацій наймають працівників із знанням цієї мови або ж користуються послугами приватних викладачів чи мовних курсів. Втім, є й ті, хто вважає, що витрачати кошти на вивчення мови працівниками компанії — недоцільно, адже це — лише зайві витрати. Сьогодні розповідаємо чому насправді будь-якому роботодавцю вигідно, коли працівники вивчають англійську.

Здається, очевидно, що для того аби будь-який бізнес розвивався потрібно приносити в нього щось нове, здобувати нові знання та впроваджувати їх на практиці, шукати та будувати співпрацю із новими партнерами і так далі. Усе це робить компанія, а компанія — це перш за все люди, які в ній працюють, тобто співробітники. Саме співробітникам доводиться часто виконувати такі завдання як: написати ділового електронного листа, провести презентацію, спілкуватися з партнерами чи клієнтами, вирішувати поточні запити, спілкуватися по телефону, Zoom чи Skype та ін.

Також найчастіше саме співробітникам доводиться постійно вчитися чомусь новому, адже світ не стоїть на місці, і усі ми мали змогу у цьому переконатися. Наприклад, як часто ви проводили переговори з партнерами в Zoom, а не за горням кави до березня 2020 року? Цього нас точно не вчили в школі чи університеті. І навіть якщо працівники вивчали англійську у школі, цих навичок недостатньо, адже в середній школі не навчають тонкощів спілкування у сучасному діловому світі. Часто шкільні та університетські знання — застарілі, навіть, якщо працівник закінчив університет 5 чи 10 років тому.

Підвищіть рівень англійської ваших співробітників

Погодьтеся, найшвидший спосіб отримати нові та достовірні знання — це запитати у першоджерела, яке, як правило, у більшості випадків є англомовним: стаття, вебінар, семінар, конференція, мануал у YouTube… Так, є багато українського чи російського контенту, але його створили ті, хто мав доступ до первотвору чи спілкувався із першопрохідцями. Можна, звичайно, взяти на роботу перекладача. Втім значно вигідніше навчити своїх працівників, і ось чому:

1. Таке вкладення насправді веде до значної економії коштів.

По-перше, хороший перекладач захоче отримувати відповідну заробітну плату. По-друге, дійсно хороші спеціалісти не ніколи не сидять без роботи. По-третє, неможливо приставити по перекладачеві на кожного співробітника. Погодьтеся, значно простіше, коли працівник володіє англійською, і самостійно виконує поставлені завдання без допомоги ще одного спеціаліста з мови. Це економить не тільки гроші, але й час виконання роботи суттєво зменшується. Отже, компанія швидше наближається до поставлених цілей.

2. Компанія виходить на міжнародний рівень.

Якщо працівник добре володіє англійською, він з легкістю може представляти компанію на різноманітних заходах, у тому числі й міжнародних. Такий фахівець добре знає ЯК та ЩО розповідати про діяльність компанії, а про що краще промовчати. Крім того, він може максимально швидко і ефективно вирішувати складні завдання і бізнес-питання, і при цьому, вибудовувати довірчі та довгострокові відносини з людьми. Погодьтеся, що більш дружні стосунки з іноземними колегами чи партнерами набагато легше зав’язати під час перерви між виступами на конференціях чи на вечірніх заходах після насиченого дня. І набагато легше це зробити без допомоги перекладача-посередника. Досвідчені і мудрі роботодавці надають певну свободу своїм фахівцям, тому що усвідомлюють, що комунікація в неформальній обстановці є більш продуктивною, ніж робота в офісі за графіком.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 7 пар англійських слів, які ви можете вживати неправильно

3. Компанія значно підвищує кваліфікацію своїх працівників.

Співробітник з хорошим рівнем англійської може підвищувати свою кваліфікацію за допомогою англомовних оффлайн та онлайн курсів. Щодо останніх, то в мережі зосереджено величезну кількість освітніх порталів з курсами підвищення кваліфікацій для спеціалістів будь-яких професій. Значний сегмент — у вільному доступі. Це ще один плюс, адже не потрібно платити за дорогі курси. При цьому співробітник вдосконалює свої професійні навички, отримує найактуальніші знання в певній галузі та одразу може їх застосовувати в роботі. Крім того велика кількість справжніх гуру своєї справи часто проводять вебінари чи пишуть блоги, де діляться нестандартними ідеями, доробками та унікальними розробками. Все що потрібно робити співробітникам аби це допомогло компанії бути попереду всіх: знати англійську, читати чи дивитися відео англійською, виконувати завдання курсів.

4. Вивчення англійської в компанії зменшує плинність кадрів.

Більшість потенційних кандидатів вважають можливість вивчати англійську на роботі хорошим бонусом. Якщо компанія це пропонує, це допомагає приваблювати нових та утримувати цінних працівників. Ну хіба це погано, якщо крім зарплати ви отримуєте ще й бонуси? Це також сигналізує про те, що компанія готова вкладати у своїх співробітників, цінує їх та планує тривалу співпрацю. Це також мотивує працювати краще.

5. Вивчення англійської в компанії привчає до самодисципліни.

Це відбувається за рахунок того, що працівник, який відвідує заняття англійської, більш ефективно планує свій час, старається швидше та якісніше виконувати роботу, адже тепер йому потрібно виділяти час ще й на домашнє завдання і на заняття англійської. Це також створює позитивний ефект саморозвитку і позитивно впливає на віддачу працівника.

6. Заняття англійської — чудовий team-building.

Вивчення англійської згуртовує працівників навколо досягнення цілей компанії. На заняттях колеги спілкуються, виконують спільні завдання, працюють в групах — відбувається командна робота. Таких людей набагато легше організувати для виконання задач компанії, адже вони вже знають, що teamwork makes the dreamwork.

Підвищіть рівень англійської ваших співробітників

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Корисні фрази для ділової переписки англійською