Як мотивувати співробітників вивчати англійську?

Как мотивировать сотрудников учить английский

Як поєднати виконання завдань по роботі з навчанням та професійним розвитком? Це питання хвилює багатьох роботодавців та працівників. Важливо виконувати певний обсяг роботи щодня, але так само важливо не стояти на місці в плані розвитку. Тому потрібно знати як мотивувати своїх співробітників навчатися. У щорічному звіті LinkedIn йдеться про те, що 94% співробітників заявляють, що довше пробули б у компанії, якби ця компанія інвестувала в їх навчання та розвиток.

Що мотивує співробітників вивчати англійську?

Коли мова йде про навчання на робочому місці, працівники здебільшого вивчають англійську мову, щоб збільшити свою впевненість під час спілкування, щоб отримати підвищення або просування своєї кар’єри, а також заради підвищення продуктивності власної праці.

Часто працівники втрачають мотивацію тому що не розуміють навіщо їм це потрібно, як довго це буде тривати, наскільки це буде важко чи легко, і вони не мають чіткого плану дій щодо досягнення цих цілей. Ще одна причина — брак часу. Часто співробітники не готові присвятити вивченню мови свій вільний від роботи час. Зрештою, у них, як і в будь-якої людини, може виникнути страх перед вивченням мови. А ще досить часто вони пов’язують свій успіх у спілкуванні новою мовою з успіхом у кар’єрі.

Отже, важливо від самого початку визначитися на якому рівні потрібно буде володіти англійською та чітко визначити цілі. Це англійська для іспиту чи для підвищення кваліфікації? Що головне: здатність розуміти розмовну англійську чи письмове спілкування? Чи потрібна англійська для ведення переговорів чи з іншою метою?

Працівники, які залишаються мотивованими та досягають визначеного на початку рівня знань, бачать реальні зміни в роботі: кращий зворотний зв’язок із клієнтами, більшу впевненість у собі та глибше занурення в роботу.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Навіщо потрібні курси англійської в компаніях?

З чого почати?

Запропонуйте відвідувати курси англійської мови в офісі чи онлайн протягом робочого дня. Покажіть працівникам, що виділяти час на навчання — нормально. Це можна зробити кількома способами:

  • попросити співробітників, які є носіями мови або володіють нею на високому рівні, добровільно проводити годину на день, допомагаючи своїм колегам;
  • найняти приватного репетитора;
  • корпоративні курси англійської мови з досвідченими та сертифікованими викладачами онлайн та оффлайн.

Серед переваг останніх: українські спеціалісти та носії мови, безкоштовне вступне тестування і пробний урок, при необхідності – адаптація програми, онлайн журнал групи для відстеження відвідуваності і контролю успішності, онлайн кабінет з навчальними матеріалами, сертифікати про проходження курсу та можливість отримати міжнародний сертифікат від Cambridge English Assessment.

Запропонуйте варіанти індивідуального навчання. Чим гнучкішим є ваше ставлення до навчання, тим легше вашим працівникам буде відповідати вимогам. Якщо ви плануєте очні заняття, запропонуйте кілька часових інтервалів. Або, якщо потрібно, дозвольте працівникам проходити онлайн-курси як заміну очним заняттям. Індивідуальні заняття підходять тим, хто, з огляду на свій минулий досвід, знає, що не може зосередитися в групі та отримати 100% знань, що надаються на занятті. На таких заняттях викладач може приділити максимум своєї уваги співробітнику та підлаштувати програму курсу під його потреби і вирішення індивідуальних проблем з граматикою, лексикою або мовними навичками.

Відзначайте досягнення співробітників у вивченні мови. Однією з важливих стратегій мотивації працівників є створення на робочому місці культури, яка цінує навчання та відчутно відзначає досягнення. Покажіть, що ви цінуєте те, що працівник закінчив курси або перейшов з одного рівня вивчення мови на інший. Це можна зробити за допомогою впровадження системи управління навчанням, яка пропонує, наприклад, таблиці лідерів, значки чи інші інструменти гейміфікації, що створюють дружню конкуренцію в навчанні. Всі, хто пройшов курс з викладачами нашого центру, до прикладу, отримують сертифікати.

Зробіть навчання доступним. Сьогодні працівники компанії часто розпорошені по різних містах або перебувають в дорозі. Тому потрібно подумати про те, щоб зробити навчання доступним саме тоді, коли вони готові засвоїти щось нове, на будь-якому пристрої, який їм більше подобається. Це можливо, якщо школа пропонує онлайн кабінет з навчальними матеріалами. Навіть якщо співробітник пропустив заняття, він завжди матиме доступ до завдань та пояснень, і зможе все виконати у зручний для нього час.

Поєднайте навчання та розваги. По суті, навчатися цікаво. Але менш схильним до академічної діяльності людям це може бути досить важко або не дуже цікаво. Тому потрібно іноді креативити.  Тому не завжди навчання повинно відбуватися в аудиторії. Подумайте про планування поїздки до відповідного інтерактивного музею або про організацію щомісячних обідів. Іноді, чим менше сприймати щось як навчання, тим воно ефективніше. Викладачі нашого центру діляться своїми історіями про навчання і не тільки. А ще цікавими можуть бути розмовні клуби, спільні перегляди фільмів, граматичні, фонетичні клуби, обговорення книжок і навіть часом пограти у ігри.

Регулярно давайте фідбек та рекомендації. Обережно привчайте працівників до відповідальності за навчання та розвиток, плануючи регулярні зустрічі, на яких говоріть про їх прогрес. Це мотивуватиме і даватиме їх можливість як задавати питання, так і звітувати про докладені зусилля. І у вас, як роботодавця, буде можливість запропонувати підтримку та похвалити їх.

Все ще у роздумах щодо курсів англійської у вашій компанії? Зателефонуйте нам, і ми зробимо все, щоб ви і ваші співробітники не тільки вивчили англійську, але й стали найкрутішими професіоналами.

Підвищіть рівень англійської ваших співробітників

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: З великої чи з малої букви: пишемо заголовки англійською і не тільки