Як давно ви були на уроці англійської за межами класу чи Zoom-аудиторії? Оскільки в Cambridge.ua навчатися можна і онлайн, і офлайн, наші викладачі використовують можливості на максимум.
Відтак, наприкінці травня наша викладачка Анастасія Крамар зі своєю групою підлітків провела прогулянку-екскурсію Києвом.
І це лише один приклад того, як наші викладачі організовують уроки. Аукціони, вікторини, дебати й зйомки — саме так можна вивчати англійську в нашому центрі!
Розповідаємо детальніше про цікаві уроки для тінейджерів і не тільки в нашому сьогоднішньому блозі!
Екскурсія Києвом
Отож, у травні Анастасія зі своєю групою пішла гуляти Києвом. Офіс Cambridge.ua знаходиться в історичному центрі поруч із Золотими Воротами.
Тому навколо є багато цікавих точок, які власне і відвідала група. Про найбільш популярні місця студенти підготували цікаві факти та оформили їх у короткі презентації.
Зокрема, вони розповідали про:
- Будинок Актора;
- Золоті Ворота;
- Молодий театр;
- Софійський собор.
Підготовка до цього уроку почалась ще на попередніх заняттях: аби підготуватися, викладачка відводила кілька хвилин на написання речень про одне з цих місць в рамках певної теми. Наприклад, з використанням passive voice.
Крім того, студенти шукали та обирали факти про ці будівлі в парах, обговорюючи, як краще та цікавіше зробити презентацію.
Ідея була в тому, аби провести останній урок курсу в незвичайний спосіб, не сидячи в аудиторії. Це важливо для підтримки дружніх стосунків в групі, адже студенти разом готувалися, розмовляли між собою на різні теми англійською мовою та встигли добре познайомитись впродовж навчання.
Загалом протягом курсу викладачка працювала з тінейджерами над навичкою презентувати інформацію, робити короткі доповіді, цікаво розповідати та впевнено почуватись, коли тебе слухають інші.
Такий урок-прогулянка був черговим завданням для учнів, аби розвинути ці вміння, та водночас підсумком роботи, що проводилась протягом курсу.
Та крім завдань були ще й приємні подарунки.
Наприкінці прогулянки учні писали один одному побажання-передбачення англійською та загортали їх в цукерки!
До речі, минулого року ми теж організовували заняття поза межами центру. Тоді ми ходили в парк імені Тараса Шевченка, говорили про екологію і те, як важливо піклуватися про природу.
Отож, це один з прикладів нетипових занять за межами аудиторії, а тепер розповімо, якими активностями зацікавлюють своїх учнів-тінейджерів викладачі в межах фізичних та онлайн-класів!
Шоу на уроках та їхня користь для вивчення мови
Наступний кейс, яким ми поділимося, — від нейтів-викладача Nicholas Sarabin. Він викладає групи в обох форматах, онлайн та офлайн, і також вигадує для студентів цікаві проєкти.
Один з таких створювали у підлітковій групі рівня B2 — наприкінці курсу студенти знімали власне тревел-шоу «Орел і решка». Вони працювали в парах та мали дослідити міста, враховуючи різні бюджети, а згодом створити про це відео.
Students had to research and plan a vacation. They had to find bus/plane tickets, accommodation and budget for their whole trip. They learned how to plan real vacations in the process.
Projects are a great way for students to practice all sorts of English — vocabulary, grammar, speaking, reading, writing and listening.
Окрім розвитку чотирьох ключових навичок англійської мови, такі активності дозволяють розвинути ще й навички:
- публічного мовлення;
- командної роботи;
- тайм менеджменту;
- дослідницькі навички.
Ніколас — канадієць, який певний час жив у Великій Британії, тож своїм студентам він особливо любить розповідати про різницю між британською та американською англійською.
I like to use a lot of authentic materials: television clips, YouTube videos, and songs to teach colloquial language. Authentic materials are a great way to learn and see how native speakers use English.
Ще один викладач, який застосовує такі методи вивчення англійської на своїх уроках — Богдан Орел. Він також поділився прикладами таких занять.
Ігри як закріплення лексики й граматики
На заняттях Богдан регулярно влаштовує інтерактивні вікторини та челенджі, які адаптовані під те, щоб повторювати та закріплювати слова чи граматичні структури, які вчили під час занять.
Одна з таких ігор — командна.
Викладач ділить групу на маленькі команди та дає кожній завдання на заповнення речень, пошуку синонімів/антонімів або виправлення помилок. Іноді можна додати ігровий елемент: студенти можуть пошукати слова або частини речення, заховані в класі, щоб виконати завдання. Це пожвавлює урок, а отже, студенти точно не заснуть.
Ще один варіант, який практикує Богдан, — гра в аукціон. Кілька невеликих груп студентів отримують по певній сумі грошей — уявні 1 000 доларів.
Після цього викладач зачитує вголос правильно та неправильно побудовані речення, а учні мають робити ставки та «боротися» за речення, які, на їхню думку, побудовані правильно.
Викладач пояснив, що така гра розвиває навички сприйняття мови на слух, а також містить елемент конкуренції, що підвищує рівень мотивації.
Подібні челенджі я люблю проводити саме на етапі повторення матеріалу, адже учні вже знайомі з лексичними одиницями або граматичними структурами та почуваються впевненіше, коли виконують такі завдання. Елемент гейміфікації завжди створює динамічну атмосферу на уроці, тож студенти надовго запамʼятовують такі уроки.
Отож, у нашому центрі it’s a common practice проводити уроки, які, можливо, не входять у звичайне уявлення про те, як відбувається вивчення англійської мови.
Наостанок наведемо ще кілька причин, чому такі методи дійсно працюють та доповнюють плани уроків, за якими навчаються молодші студенти:
- активне навчання: студенти не роблять вправи «на автоматі», а навпаки усвідомлено намагаються виконати умови гри та застосувати максимум мовних навичок;
- соціальна взаємодія: гра дозволяє навчитися комунікувати з іншими, але не просто висловлювати думку, а й говорити про бажання, досягати мети, перехоплювати ініціативу та слухати інших;
- навчання в контексті: метод вивчати слова через переклад і транскрипцію не працює тому, що не викликає жодної привʼязки до контексту, і мозку досить легко забути їх. А коли ж студенти вивчили лексику й одразу відпрацювали її в грі — вони одразу застосували її на практиці й цим закріпили в активному словниковому вжитку;
- гнучкість: досить легко звикнути до одного типу вправ, а от активності допомагають розвивати мислення та вміння працювати з різними типами завдань, вчать адаптуватися до умов та застосовувати свої навички в них;
- оцінювання: по-перше, в ході таких завдань сам студент зможе зрозуміти, чого йому не вистачає та попросити викладача про допомогу. А по-друге, сам викладач може дати фідбек надавши наочні приклади.
Перший Кембриджський центр завжди турбується про комфорт на заняттях, адже ми переконані, що правильно організоване навчання приносить задоволення. Ми розширюємо горизонти навчання та завжди готові змінюватись, аби наші студенти росли разом з нами та досягали своєї мети.
Англійська — це шлях і на ньому кожен урок важливий!
Дякуємо за ваш коментар! Після модерації ми опублікуємо його на нашому сайті :)