☝ Zoom — це популярна відеосистема, яка дозволяє користувачам проводити онлайн-зустрічі, вебінари, конференції, спільні відеочати та інші форми комунікації через інтернет. Програма підтримує функції відео- та аудіоконференцій, чати, обмін файлами, а також інтеграцію з іншими програмами та системами.
Про Zoom світ дізнався під час пандемії COVID-19, коли люди були змушені працювати та навчатися з дому. Проте популярною програма є й зараз, адже переваги онлайн-навчання є актуальними й після закінчення пандемії.
У процесі навчання ви можете стикатися з проблемами зі зʼєднанням, аудіо- або відеозв’язком. У цьому матеріалі ми розповімо, як швидко та ефективно вирішувати їх!
Ми також підготували чекліст про те, що потрібно зробити перед початком заняття, аби процес навчання був максимально комфортним та зручним!
Як встановити Zoom та налаштувати акаунт?
Перше, що вам потрібно зробити — це зареєструватися на платформі. Для цього ви можете використовувати web-версію додатка, а можете завантажити його на телефон чи компʼютер. Ми радимо саме другий варіант, так користування відеосистемою стане в рази простішим!
Завантаження додатка
Для того, аби це зробити — перейдіть на сайт програми за посиланням. Зайшовши на сайт, праворуч від напису «Zoom» ви побачите слово «Resources» — натискайте на нього!
Після цього потрібно відшукати слово «Support» та натиснути «Customer Support» під ним. Адже «customer» — це клієнт, а «support» — підтримка. Тобто ми обираємо розділ «Клієнтська підтримка».
На сторінці, що відкрилась, варто опуститись вниз та віднайти розділ «Download Center», після чого натиснути на відповідну кнопку.
У вікні, що відкриється наступним — оберіть варіант додатка, що підходить для вашого пристрою. Після цього завантажте Zoom та розпочніть процес реєстрації! Не хвилюйтесь, з нею ми вам також допоможемо.
Реєстрація в Zoom
Спершу варто обрати між кнопками «Sign up» та «Sign in». Перший варіант — це зареєструватися, а другий — увійти в наявний акаунт. Отже, обираємо варіант «Sign up».
Після цього варто вказати особисту інформацію, а точніше рік народження, електронну пошту, прізвище та імʼя. Вказуйте лише актуальну електронну пошту, до якої маєте доступ, адже на неї прийде лист-підтвердження вашої реєстрації.
Після виконання кроків, що описані вище, ви будете зареєстровані в програмі Zoom! А що робити наступним та як приєднатися до уроку — далі.
Як приєднатися до конференції або уроку?
Приєднатися до зустрічі в Zoom набагато простіше, аніж зареєструватися. Це можна зробити у декілька способів:
- маючи посилання на конференцію,
- створення власної зустрічі.
Детальніше поговоримо про обидва варіанти! Для приєднання до уроку за першим сценарієм, ви повинні мати посилання від викладача. Перейшовши за ним, варто натиснути на кнопку «Join with computer audio», аби одногрупники чули вас, а ви їх.
Зверніть увагу, що ліворуч у нижньому куті ви маєте можливість увімкнути та вимкнути камеру й мікрофон. Уважно слідкуйте за цими показниками!
Також у такий спосіб доєднатися до зустрічі ви можете не переходячи за посиланням, а ввівши код зустрічі у спеціалізоване місце. Ним є кнопка «Join», що доступна на головному екрані додатка. Такий варіант приєднання може стати корисним, коли з якоїсь причини посилання на неї не працює.
А для того, аби самостійно створити посилання на зустріч, варто на головному екрані додатка натиснути на кнопку «New meeting». Після цього, у створеній зустрічі, знайдіть кнопку «Participants» та натисніть на стрілочку біля неї.
Для того, аби скопіювати посилання на зустріч та мати можливість надіслати його іншій людині — оберіть «Copy invite link». А для того, аби надіслати людині посилання на пошту або ж обрати її зі списку контактів — натискайте «Invite…».
Таким чином ви зможете приєднати до зустрічі потрібних вам людей. Наприклад, це може бути корисним, коли з одногрупником варто виконати спільне домашнє завдання або розробити проєкт, а можливості зустрітися наживо ви не маєте.
Проблеми з підключенням до Zoom: що робити?
На початку матеріалу ми зазначили, що проблеми із відеосистемою Zoom можуть бути трьох типів — це проблеми зі зʼєднанням, аудіо чи відео. Як же вирішити їх, залежно від типу помилки в роботі програми?
Проблеми зі зʼєднанням
Маєте проблеми з інтернетом або ж підключаєтесь до уроку, але нікого не бачите? У цьому блоці розповідаємо, як розв’язати проблеми зі зʼєднанням!
«У мене проблеми з інтернетом»
- Перевірте швидкість підключення тут.
- Оптимальна швидкість підключення: 10 Мбіт/сек.
- Перезавантажте роутер.
- Вимкніть будь-які інші пристрої, що використовують Wi-Fi. Ними можуть бути телевізор, планшет або інший компʼютер.
- Закрийте інші вкладки в браузері та всі додатки, що працюють.
- Якщо Wi-Fi недостатньо швидкий, увімкніть мобільний інтернет через телефон.
- Якщо попередні поради не допомогли, зателефонуйте провайдеру інтернету і уточніть чи є можливість перейти на більш швидке підключення.
«Я підключаюся до уроку, але нікого не бачу»
- Можливо, урок ще не почався і ви в залі очікування — почекайте 3-5 хвилин.
- Перевірте, чи в правильний день та час ви зайшли на заняття.
- Якщо за часом урок вже мав розпочатися, але нічого не відбувається, вийдіть і зайдіть знову.
- Підключатися до заняття рекомендується не більш ніж за 5 хвилин до початку.
«У мене не працює відео»
- Перевірте, чи увімкнена камера — іконка в лівому нижньому кутку вікна програми.
- В налаштуваннях у розділі «Приватність і безпека» перевірте, чи надається доступ до камери для додатка Zoom.
- Перезавантажте додаток або закрийте і відкрийте браузер.
- Перезавантажте комп’ютер.
Проблеми з аудіо
Якщо ви підключаєтесь до уроку і не чуєте викладача та одногрупників, або вони не чують вас — уважно читайте наступні рекомендації!
«Я нікого не чую або мене не чують на компʼютері»
- Перевірте, чи увімкнений мікрофон — іконка в лівому нижньому кутку.
- Перевірте, чи увімкнений звук на комп’ютері, спробуйте послухати інший аудіофайл.
- Перезавантажте додаток або закрийте і відкрийте браузер.
- При вході в конференцію переконайтеся, що натиснули кнопку «Join with computer audio».
- Якщо ви використовуйте web-версію програми — переконайтеся, що в браузері дано дозвіл на використання мікрофона.
«Я нікого не чую з телефону»
- Перевірте, чи увімкнений мікрофон — іконка в лівому нижньому кутку.
- Перевірте, чи увімкнений звук на телефоні, спробуйте послухати інший аудіофайл.
- При вході в конференцію переконайтеся, що натиснули кнопку «Join with computer audio».
- В налаштуваннях перевірте, чи надано програмі Zoom дозвіл на використання аудіо та відео.
- Якщо не працює — видаліть і встановіть програму знову. При завантаженні дайте дозвіл на використання аудіо, відео, мікрофону, камери.
Проблеми з відео
Не знаєте, чи працює камера або не бачите себе? Читайте уважніше наступні рекомендації!
«Я не знаю, чи працює в мене камера»
- Перейдіть за посиланням і перевірте, чи є у вас камера, а також перевірте її якість. Якщо після натискання на кнопку «Start test» ви побачите себе, це означає, що з камерою все добре.
- Також на сайті ви можете перевірити справність мікрофона та навушників.
«Мене не бачать»
- Перевірте, чи увімкнена камера — іконка в лівому нижньому кутку.
- Якщо використовуєте web-версію, запевніться, що надали доступ до використання камери в браузері.
- Якщо ж користуєтеся додатком, вийдіть і зайдіть у зустріч. Під час входу переконайтеся, що не натискаєте «Turn off my video».
- Перевірте в налаштуваннях, чи не вимкнений доступ програми Zoom до камери.
- Перевірте якість інтернет-зʼєднання.
- Перезавантажте ноутбук або телефон.
Технічний чекліст комфортного уроку
Якщо ж ви не знайомі з функціоналом програми Zoom, то на перших етапах онлайн-занять цей чекліст допоможе вам не забувати виконувати важливі кроки в процесі підключення.
Ймовірно, у вас не виникне технічних проблем, якщо ви виконаєте такі кроки:
- перейти за посиланням або створити його,
- дати дозвіл на використання аудіо,
- дати дозвіл на використання відео,
- увімкнути звук на компʼютері або телефоні,
- протерти камеру,
- при підключенні натиснути кнопку «Join with computer audio»,
- увімкнути мікрофон та камеру.
А проблем із вивченням англійської у вас точно не виникне в Cambridge.ua! Навчання в центрі організоване з урахуванням сучасних методик, а викладають лише експерти — сертифіковані вчителі англійської мови.
Окрім цього, на допомогу завжди радо прийдуть наші менеджери, проконсультують вас щодо вибору курсу, оплати або ж користування особистим кабінетом. У Cambridge.ua комфорт студентів — понад усе!
Дякуємо за ваш коментар! Після модерації ми опублікуємо його на нашому сайті :)