Наші студенти – хто вони і для чого вчать англійську?

Наши студенты – кто они и для чего учат английский

Ми вже розповідали про наших викладачів – хто вони, чим захоплюються, які таланти мають. Але нас також багато чого цікавить і про наших студентів. Саме тому ми влаштували невеличке опитування, щоби дізнатися більше про тих, хто навчається в центрі. Цікаво, що ми з’ясували? Ділимося.

Більше завзятих студентів

З тих, хто взяв участь у нашому опитуванні 53% навчаються англійській уже понад 5 років. І не дивно: навчання часто проходить із перервами, а якщо довго не займатися, доводиться відновлювати свої знання. Але є ті, хто зазначили, що закохані в англійську та прагнуть зробити її частиною своєї професії.
Приблизно 17% наших опитуваних займаються англійською від 1 до 2 років включно. Якщо присвятити таку кількість часу вивченню англійської, то можна легко досягти гарного рівня володіння.
7% з наших студентів займаються від півроку до одного, а також від двох до трьох і від трьох до п’яти. За перший рік навчання можна суттєво покращити власні можливості, що, сподіваємося, помітили ті, хто якраз закінчили свої курси. А за період від двох до п’яти років можна настільки прокачати англійську, щоби домогтися підвищення на роботі та навіть бути готовим до навчання чи життя за кордоном.
Приємно, що 11% із тих, хто взяли участь у опитуванні, тільки нещодавно почали вивчати англійську, і ми бажаємо їм натхнення та сил, адже починати щось – чи не найскладніше. Але й результати того варті.

английкийдля работы

Навіщо англійська?

Цікаво, для чого люди йдуть вчити іноземну мову? Нам теж було цікаво, тож ми довідалися, що мотивує наших студентів.

  • 61% опитуваних впевнені, що англійська допоможе їм на кар’єрному шляху – або дістати кращу роботу, або влаштуватися працювати на іноземну компанію, або навіть викладати цю мову іншим;
  • 35% вказували, що вчаться заради саморозвитку, для подолання бар’єрів у спілкуванні, і, що приємно, більшість вказувала, що отримують задоволення від процесу навчання;
  • 18% будуть використовувати мову під час подорожей, і це їх також мотивує;
  • 8% взагалі мають у планах переїзд до іншої країни;
  • 8% планують навчатися за кордоном, у тому числі здобувати MBA:
  • 8% опитуваних казали, що англійська їм потрібна задля складання міжнародного іспиту на знання мови (найчастіше – IELTS), але не уточнювали, навіщо їм цей сертифікат; а це може бути й перевага під час влаштування на роботу, і задля еміграції, і для навчання.

Чому саме ми?

Звісно, нам дуже цікаво, чому студенти обирають саме наш центр. Ми знаємо про свої переваги, але що стає вагомим аргументом саме для наших студентів?
Понад половини опитуваних (53%) під час вибору Першого Кембриджського центру і Grade у якості навчального закладу спиралися на думку своїх близьких, друзів та знайомих. Декого надихали результати, хтось покладався навіть на думку викладачів.
Саме кваліфіковані, сертифіковані викладачі, які ще й чудові особистості, ставали аргументом для вибору нас у 22% опитуваних. І це приємно, адже ми неймовірно пишаємося нашими крутими співробітниками.

  • 18% людей переглядали різноманітні рейтинги та відгуки в інтернеті, і вони їх переконали на нашу користь.
  • 16% вподобали наше розташування – у самому серці Києва, недалеко від м. Золоті Ворота.
  • 12% не були певними, поки не спробували навчатися в нас, і саме ці приємні враження стали аргументами на нашу користь.
  • 10% згадували зручний графік та справді якісні програми. І це правда: ми намагаємося влаштовувати наші заняття так, щоби вони вписувалися до вашого графіку, а також створювати програми, які б допомагали вам досягати поставлених цілей. Крім того, ми працюємо за програмами, створеними фахівцями, тож вони дійсно працюють.

Також серед відповідей наші студенти згадували приємні знижки на навчання і вартість відносно якості, наш сайт і соціальні мережі, сповнені корисним контентом, а також те, що ми є сертифікованим центром Cambridge Assessment English.

наши преимущества

Взірці та мотиватори

Добре, а хто тоді надихає наших студентів на досягнення цілей не лише в процесі вивчення англійської, а і загалом в житті?

  • 29% називали різноманітних творчих особистостей: акторів, виконавців, блогерів;
  • 20% у своїх відповідях згадували сучасних підприємців;
  • 18% надихають близькі люди: батьки, сестри, брати, діти та кохані;
  • 12% самі себе мотивують та надихають;

Серед людей, які надихають, згадувалися також вчителі, політичні діячі, спортсмени та духовні вчителі, сама англійська як хобі, а також звичайні люди.
Відкриємо вам невеличку таємницю: а нас надихаєте ви!

Здобутки

Нам було дуже приємно дізнатися, що серед наших студентів є круті люди: і представники незвичних професій, і люди, що досягли неабияких результатів у спорті, і люди, що побудували близькі стосунки та міцні сім’ї, ті, кому вдалося подолати найгірше у своєму житті та стати кращими.
Якщо спробувати розподілити, то наші студенти найчастіше пишаються:

  • 27% – кар’єрними здобутками; і це чудово, адже, як ми з’ясували, здебільшого студенти приходять вчити англійську саме задля кар’єри;
  • 14% – власними здібностями та талантами;
  • 12% – сім’єю;
  • 12% – своїм життям і собою в ньому;
  • 12% – своїми здобутками в англійській, часто навіть певними балами, здобутими на міжнародних тестуваннях, таких як IELTS;
  • 8% – спортивними перемогами.

интересные истории студентов

Цікавинки

Ви розповіли трохи більше про себе, і завдяки вам ми дізналися, що:

  • В нас є студентка, яка кожнісінький урок відвідує з великим кухлем чаю.
  • А також студент, який дуже прискіпливий у питаннях вибору викладача, але вже визначився, із ким пройде рівень С1, хоча сам він поки що В1.
  • Інша студентка може миттєво вивчити будь-яку інформацію, але, на превеликий жаль, так само миттєво може й забути тільки-но вивчене.
  • В нас є студент, який не лише сам навчався, а і своїх колег підключав до процесу, і тепер радіє не лише власним успіхам, але й колективним.
  • Іноді ми є challenge для студентів, і навпаки. Одна наша студентка зізналася, що дуже наполегливо підходить до питань вивчення мов, тож стандартну програму долає досить швидко, а ми даємо їй таке необхідне навантаження, що мотивує. Дуже приємно.
  • Інша студентка зізналася, що зовсім не навчилася англійській у школі, проте дуже швидко засвоїла в університеті – і все завдяки одному викладачу. Це дуже рідкісне явище, і дуже важливе – знайти «свою людину»!
  • Дуже раді були чути від людей, які на курсах знаходили нових дійсно гарних друзів. А деякі за допомогою цих друзів ще й кар’єру почали будувати.
  • Одна студентка своєю гарною відповіддю змусила викладача бігати навколо столу.
  • Є студентка, яка закохалася в англійську після компліменту її вимові від людини, що їй подобалася.
  • В нас навчається дівчина, яку чудовій англійській вимові вперше навчила Селін Діон, а потім уже наші викладачі. Оце, розуміємо, конкуренція!
  • Деяким нашим студентам щастить, і на іспитах їх питали саме ті білети, які вони вивчили, а декому ставили оцінки лише за конспекти та шапргалки. Але ми вважаємо, що в питанні знань мови краще не покладатися на випадок, адже англійська вам знадобиться не лише на іспитах, а й у житті.
  • Інша студентка страждала через нападки вчительки англійської в школі й більшість її уроків проводила в коридорі. Приємно знати, що дівчина змогла змінити думку про англійську і навіть здобути міжнародний сертифікат.
  • Одному студентові вдалося не лише вступити на магістратуру з прикладної лінгвістики без філологічної освіти, але й отримати диплом із відзнакою. Оце жага до знань!
  • В нас є велика кількість студентів, які на додаток до англійської вчили французьку, німецьку та італійську, а ще встигли побувати, пожити та навчатися за кордоном.
  • Ми дуже раді бачити таку велику кількість студентів, які прагнуть стати викладачами англійської.
  • Чудовий приклад того, чому варто гарно знати мову, навела наша студентка Анастасія: «В студентські часи ми з подругою поїхали в США по програмі Work&Travel. Англійська у нас була дуже посередня, багато слів ми не знали, до того ж не мали досвіду спілкування з іноземцями. Усі імена менеджерів у МакДональдсі, де ми працювали, здавалися нам дивними і важкими для запам’ятовування. З перших днів ми помітили, що одна менеджерка дуже нас не любить, але які причини цього – ми не могли зрозуміти. Поки одного дня наш колега з України не покликав мене в сторону і не запитав: – Настя, а як ти щойно її покликала? – Енемі, – кажу я і не розумію, чому він мене це питає. Коли ж мій друг почав заливатися сміхом і пояснив чому, я нарешті дізналася причину “нелюбові” нашої менеджерки до нас. Адже звали її Ембер, а не Енемі. Саме тоді я вивчила що таке enemy і що краще ніколи не називати свого керівника ворогом. Принаймні вголос :)».

Дякуємо всім студентам, які поділилися з нами своїми чудовими історіями. До речі, якщо у вас є чудова історія про нас, приєднуйтеся до конкурсу – ви можете виграти стипендію на навчання! Зичимо вам багато мотивації та натхнення. І щасти в новому році!