Весняні курси англійської!
Подарункові сертифікати від Cambridge.ua
Перший Кембриджський<br>освітній центр Перший Кембриджський<br>освітній центр
Всі курси
Меню
Перевірити свій рівень
Золоті Ворота, вул. Ярославів Вал, 13/2-б

(044) 580 33 00

  • (095) 580 33 00
  • (063) 580 33 00
  • (098) 580 33 00

uk

  • RU
  • UK
Кабінет
  • Англійська дорослим
  • Англійська для роботи
  • Англійська дітям
  • Англійська для підлітків
  • Підготовка до FCE, CAE, CPE
  • Підготовка до IELTS, TOEFL
  • Англійська індивідуально
  • Клуби, ігри, бібліотека
  • Корпоративна англійська
  • Навчальні програми
  • Викладачі
  • Про компанію
  • Чому ми
  • Іспити Cambridge English
  • Знижки на навчання
  • Новини
  • Блог
  • Вакансії
  • Контактні дані
Кабінет
Перевірити свій рівень
  • Навчальні програми
  • Викладачі
  • Про компанію
  • Чому ми
  • Іспити Cambridge English
  • Знижки на навчання
  • Новини
  • Блог
  • Вакансії
  • Контактні дані

Золоті Ворота, вул. Ярославів Вал, 13/2-Б

(044) 580 33 00

  • (095) 580 33 00
  • (063) 580 33 00
  • (098) 580 33 00

info@cambridge.ua

  • RU
  • UK
  1. Головна
  2. Блог
  3. Як поскаржитись англійською: принцип сендвіча та корисні фрази
  • Правила
  • Більше корисних фраз
  • Відповідаємо на скарги
5

Як поскаржитись англійською: принцип сендвіча та корисні фрази

  • Тетяна Хоролець

    Content manager

Как пожаловаться на английском: принцип сэндвича и полезные фразы
18.11.2022
5
6 хвилин
  • Culture
  • General English
  • Speaking
  • Words&Phrases
  • Writing

Скаржитись на неякісну послугу чи товар — абсолютно нормально. Кожному з нас хоча б раз в житті доводилось скаржитись у кафе, супермаркеті чи готелі. Будь-якому бізнесу потрібен зворотній зв’язок з клієнтами, аби виправляти помилки та ставати кращими.

Проте, важливо вміти скаржитись ввічливо. Тільки тоді, коли наш фідбек ввічливий та обґрунтований — він має цінність та може впливати на людей навколо.

Отже, сьогодні ми розкажемо про скарги англійською: як зробити це ввічливо, але впевнено.

Правила

Скандалом та криками досягти успіху буде важко, тому краще обрати інший шлях. Формуючи свою скаргу телефоном, листом чи у реальному житті віч-на-віч, будьте спокійними та впевненими.

Обов’язково підсилюйте свої аргументи наявними доказами, як-от:

  • purchase receipts — чеки про покупку,
  • documents — документи (за наявності),
  • examples/evidence of poor service — приклади/докази поганого обслуговування,
  • defective product — браковані, зіпсовані продукти.

Чітко визначте та наголосіть на тому, яке відшкодування ви хочете за неякісну послугу чи продукт. Проте, пам’ятайте, що воно має бути справедливим. Тобто, якщо вам принесли зіпсовану страву в ресторані, ви можете просити про безоплатну заміну або знижку на вечерю, але не варто вимагати грошове відшкодування.

Ось слова, що можуть стати в пригоді на цьому етапі:

  • refund — відшкодування,
  • discount — знижка,
  • apology — вибачення,
  • replacement — заміна.

Обов’язково висловлюйте свій критичний відгук людині, яка має повноваження вам допомогти та розв’язати проблему. Наприклад, у ресторані краще попросити викликати менеджера, аніж скаржитись офіціанту.

Більше про розмовну англійську на нашому курсі

Записатись

Ідеальним варіантом буде звернутись до співробітників і запитати, хто саме може вам допомогти. Англійською це можна зробити так:

  • Who do I need to talk to in order to resolve this issue? — З ким мені потрібно поговорити, щоб розв'язати цю проблему?
  • I’m not at all satisfied with this situation. Who do I speak to resolve this? — Я зовсім не задоволений цією ситуацією. До кого мені звернутися, щоб розв'язати цю проблему?
  • Who is the right person for me to speak to about my dissatisfaction? — З ким я можу поговорити про своє невдоволення?
  • Who on your team has the authority to help resolve this issue? — Хто у вашій команді має повноваження допомогти розв’язати цю проблему?

Також ви можете скористатись “принципом сендвіча”, складаючи свою скаргу. Суть полягає в формуванні свого спічу або листа-скарги починаючи з хорошого. Наприклад, зазначити як довго ви є клієнтом цієї компанії або наскільки вам подобався результат минулих відвідувань.

 

Як поскаржитись англійською: принцип сендвіча та корисні фрази

Потім зазначте що сталось цього разу — це і є ваша скарга. Опишіть всі деталі та сповістіть про результат, на який ви очікуєте. А завершуйте на приємній ноті:

  • I am certain you can resolve this issue for me — Я впевнений, що ви можете розв'язати цю проблему для мене.
  • I would like to continue being a customer and I am hopeful you can find a solution — Я хотів би й надалі бути клієнтом, і я сподіваюся, що ви знайдете рішення.

Ось хороший приклад критичного відгуку англійською.

There is a problem with our room. I reserved a junior suite as you can see here from the reservation. However, the room provided is a double room. How can this be amended? We’d like to have a junior suite, as reserved — Є проблема з нашою кімнатою. Я забронював напівлюкс, як ви можете побачити. у бронюванні  Однак наш номер двомісний. Як це можна виправити? Ми хотіли б мати напівлюкс, як зарезервовано.

Англійська для співробітників готельного бізнесу: лексика та корисні вирази

Читати далі

Більше корисних фраз

Як правильно скаржитись ми вже з’ясували, а тепер погляньмо на вирази, що допоможуть зробити це англійською в різних життєвих обставинах.

Ввічливі фрази для початку

  • I’m sorry to say this, but… — Мені прикро це говорити, але…
  • I’d like to make a complaint about… — Я хотів би подати скаргу на…
  • I’m afraid I’d like to complain to you — Боюся, я хотів би поскаржитися вам.
  • Excuse me, but I’m really not happy with… — Вибачте, але я справді не задоволений…
  • Excuse me, but there seems to be a problem… — Вибачте, але здається є проблема…
  • There appears to be something wrong with… — Здається, щось не так з…
  • I was really upset when… — Я був дуже засмучений, коли…
  • I was expecting (something) but… — Я очікував (чогось), але…

Озвучуємо суть невдоволення

  • I’m sorry to say this, but the soup is cold, I really can’t eat it — Вибачте, але суп холодний, я справді не можу його їсти.
  • I’d like to make a complaint about this piece of clothing that I bought in your store last week — Я хотів би поскаржитися на цю річ, яку я купив у вашому магазині минулого тижня.
  • I’d like to make a complaint about the clothes that I bought here last week, here’s my receipt — Я хотів би поскаржитися на одяг, який я купив тут минулого тижня, ось мій чек.
  • Excuse me, but I’d like to make a complaint. I’m really not happy with this delay — Вибачте, але я хотів би подати скаргу. Мене дуже не влаштовує ця затримка.

Больше полезных фраз

  • Excuse me, but I’m really not happy with your response. I bought this yesterday — Вибачте, але я дуже не задоволений вашою відповіддю. Я купив це вчора.
  • Excuse me, but there’s a problem with the elevator. I’ve been waiting here for 10 minutes — Вибачте, але є проблема з ліфтом. Я чекаю тут 10 хвилин.

Розказати що ви відчули

  • That’s just not acceptable — Це просто неприйнятно.
  • It’s a disgrace — Це ганьба.
  • I was really upset — Я була дуже засмучена.

Висловлюємо своє бажання або пропозицію про відшкодування

  • Something needs to be done about this soon — З цим треба щось робити найближчим часом.
  • Something needs to be done about this, as soon as possible — З цим треба щось робити якнайшвидше.
  • Something needs to be done about this immediately — З цим потрібно негайно щось робити.
  • I was rather hoping that I could just exchange it for another dress of the same value — Я радше сподівалась, що зможу просто обміняти її на іншу сукню такої ж вартості.
  • I’d rather get my money back — Я краще поверну свої гроші.
  • I’d rather have it exchanged — Я б краще обміняв це.

Enjoy your meal! 50+ фраз англійською для спілкування в кафе

Читати далі

Відповідаємо на скарги

Звісно нам потрібно вміти не лише скаржитись, а й розуміти, що нам можуть відповісти. Тому ми підготували також список виразів з позитивними та негативними відповідями на ваші претензії.

Позитивні відповіді

I’m very sorry to hear that. Мені дуже прикро це чути.
I’m sorry to hear there’s a problem. Мені прикро чути, що виникла проблема.
Please accept my (sincere) apologies. Будь ласка, прийміть мої (щирі) вибачення.
I’ll see what I can do immediately. Я негайно подивлюся, що я можу зробити.
I’ll do everything that I can to sort it out. Я зроблю все можливе, щоб розібратися.
I’ll sort it out immediately. Я негайно розберуся.
Please accept my sincere apologies. There’s been a little problem in the kitchen with the electrics. Прийміть мої щирі вибачення. На кухні сталася невелика проблема з електрикою.
I’ll see what I can do to get somebody out to you today. I cannot promise it. Я подивлюся, що я можу зробити, щоб відправити когось до вас сьогодні. Я не можу цього обіцяти.
I’ll do everything that I can to make sure that your problem is resolved, before closing of business. Я зроблю все можливе, щоб ваша проблема була вирішена до закриття компанії

70 корисних висловів, щоб завершити email англійською

Переглянути

Негативні відповіді

Пам’ятайте: навіть у разі відмови на прохання про розв’язання проблеми варто бути ввічливим та акуратним у своїх висловлюваннях.

I’m sorry, there’s nothing we can do about it. Вибачте, ми нічого не можемо з цим зробити.
It’s out of our hands/control. Це поза нашим контролем.
That’s really beyond/out of my control. Це дійсно поза моїм контролем.
I’m afraid there’s nothing I can do at the moment. Я боюся, що я нічого не можу зробити на цей момент.
So these will be negative responses. Відтак, це будуть негативні відповіді.

Тож, ми розглянули кілька важливих правил, що допоможуть скаржитись грамотно та толерантно. Звісно, ми усі сподіваємось на позитивне розв’язання наших проблем, але варто пам’ятати, що є обставини, які не залежать від працівників тої чи іншої установи, а тому будьте готові до відмови.

Бажаємо, щоб скаржитись вам потрібно було вкрай рідко!

5

Залишити коментар Скасувати відповідь

Спасибо за ваш комментарий! После модерации мы опубликуем его на нашем сайте :)

Читайте також

Кембриджські іспити для дітей: чи варто їх складати та які вони бувають?

6 хвилин

Pre-Intermediate: що відомо про цей рівень англійської мови

8 хвилин

All we need is happiness! Говоримо про щастя англійською

7 хвилин

Мультфільми англійською за рівнями — добірка для дорослих та дітей

2 хвилини

I’m going to doze off! Як оригінально говорити про сон англійською

6 хвилин

Фразові дієслова в англійській мові: 150+ популярних прикладів, які повинен знати кожен

8 хвилин

Контакти

Київ, 01054, Україна, вул. Ярославів Вал, 13/2-Б, 1 поверх, офіс 39. Найближча станція метро — Золоті Ворота

@CambridgeUA
наш Telegram канал

Користувачу

  • Мапа сайту
  • Правила центру
  • Договір навчання

Наша школа

  • Про компанію
  • Іспити Cambridge English
  • Навчальні програми
  • Викладачі
  • Тест на рівень англійської
  • Блог
  • Новини
  • Чому ми
  • Вакансії
  • Контактні дані

Курси англійської мови Сambridge

  • Всі курси
  • Англійська дорослим
  • Англійська для підлітків
  • Англійська дітям
  • Онлайн-курси
  • Підготовка до FCE, CAE, CPE
  • Англійська для роботи
  • Підготовка до IELTS, TOEFL
  • Корпоративна англійська
  • Клуби, ігри, бібліотека
cambridge-english-qualifications

© 2009–2023 Офіційний підготовчий центр University of Cambridge English Examinations в Україні, ліцензія №52374