⌚ Англійська мова потрібна професіоналам у будь-якій галузі. Навіть якщо ваша робота не пов’язана безпосередньо з англійською та спілкуватися з колегами або партнерами з інших країн вам не потрібно.
Щоб бути в курсі всіх світових тенденцій вашої професії, нових технологій та інших новинок з перших рук, ви напевно захочете підписатися на соцмережі та розсилки топових фахівців. І, як правило, це будуть фахівці світового рівня, що ведуть комунікацію англійською.
В інтернет-маркетингу мало не щодня з'являються нові тренди. Це одна з галузей, що найстрімкіше розвиваються та є найгнучкішими до змін.
Вивчайте ці терміни, і хтозна, може за кілька місяців ви вже цілком успішно працюватимете на англомовну компанію? А враховуючи, що дуже багато термінів перекочували до української з англійської, це буде зовсім нескладно.
Англійський словник digital-маркетолога
- Above the fold — перший екран. Частина сторінки на сайті, видима на екрані без прокрутки.
- Adaptive content — адаптивний контент. Контент, адаптований до досвіду, поведінки та бажанням користувача з метою доставити правильне повідомлення у потрібний час.
- Analytics — аналітика. Виявлення та передача важливих закономірностей у поведінці та шляху користувачів за допомогою таких інструментів, як Google Analytics, Google Webmaster Tools, Facebook Insights та інших.
Blogging — блогінг. Публікація контенту в мережі. Наприкінці 90-х під час зародження блогів вони були схожими на щоденники. А сьогодні блогінг перетворився на провідний спосіб публікації контенту в інтернеті, яким користуються більшість компаній.
- Bounce rate — відсоток відмов. Відсоток відвідувачів, які заходять на одну сторінку сайту та майже відразу йдуть, а не продовжують переглядати інші сторінки.
- Content marketing — контент-маркетинг. Створення цікавого й корисного безплатного контенту для залучення та перетворення потенційних клієнтів на постійних покупців.
- Contextual advertising — контекстна реклама.
- Digital commerce — цифрова комерція, продаж цифрового продукту: програмного забезпечення, мобільних додатків, онлайн-курсів, електронних книг, потокового мультимедіа, шрифтів, графіки, фото, відеоігор, музики у цифровому форматі, онлайн-казино.
- Direct marketing — прямий маркетинг. Маркетингові зусилля, спрямовані на конкретну цільову групу: email-розсилки, прямі продажі, каталоги.
- Email marketing — email-маркетинг, email-розсилки.
- Engagement — залучення. Здатність утримувати увагу аудиторії та залучати її до взаємодії. Наприклад, коли підписники у твіттері діляться вашим контентом, коментують публікації у блозі або відповідають на запитання у фейсбуці.
- Funnel — воронка продажів.
- Gamification — гейміфікація. Застосування особливостей ігрового дизайну – таких як ведення рахунку, змагання з іншими, правила гри – у повсякденних задачах і рекламі, щоб зробити їх цікавішими.
Hashtag — хештег у соцмережах, який дозволяє користувачам шукати контент по вузькій темі. Наприклад, хештег #mountains в інстаграмі для пошуку фотографій гір або хештеги популярних подій та селебріті: #worldcup, #jaredleto.
- Impression — показ реклами користувачеві, зазвичай продається за тисячу показів (CPM).
- Landing page — посадкова сторінка сайту, на яку користувач переходить з реклами, створена з метою спонукати його до певної дії, як правило, покупки або підписки.
- Lead — потенційний клієнт.
- Keyword — ключове слово. Використовується для ідентифікації вмісту вебсторінки у пошукових системах. Зазвичай з’являється в заголовку, підзаголовках та декілька разів у тексті сторінки.
- Lead generation — лідогенерація. Залучення інтересу користувачів до компанії для забезпечення продажів, отримання контактів у обмін на корисну інформацію.
- Market research — дослідження ринку. Систематичний збір, реєстрація, аналіз і використання даних, що стосуються передачі та продажу товарів і послуг.
- Mobile marketing — мобільний маркетинг. Рекламні повідомлення на смартфонах і планшетах.
- Multimedia — мультимедіа. Поєднання різних медіа: тексту, графіки, аудіо, відео та анімації.
- Native advertising — нативна реклама. Платний контент, який розміщується на популярних сайтах, відповідає стандартам редакції та очікуванням аудиторії.
Owned media — власні медіа: сайт, блог та облікові записи компанії у соцмережах.
- Page views — кількість переглядів сторінки.
- Paid social / paid influencer — лідер думки, якому компанія платить за згадку про продукт або послугу в блозі або соцмережах.
- Podcasting — ведення подкастів.
- Relevancy — релевантність. Відповідність того, що і як ви рекламуєте, інтересам користувача.
- Retargeting / remarketing — ретаргетинг / ремаркетинг. Таргетування реклами на користувачів, які вже відвідували сайт компанії.
- Social media – соціальні медіа, соцмережі.
- Split testing / A/B testing — спліт-тестування / A/B-тестування. Тестування декількох версій сайту, посадкової сторінки або реклами з метою підвищення конверсій. Версії можуть відрізнятися заголовками, фото, відео, текстом, розташуванням або кольором кнопок, формами реєстрації та іншими елементами.
- Target audience — цільова аудиторія.
- Targeting — таргетування реклами за інтересами, місцем, віком, статтю та іншим параметрам аудиторії.
- Traffic — трафік, потік користувачів, які переходять на сайт компанії з реклами, соцмереж або розсилок.
- Unique page views — унікальні перегляди сторінки. Кількість відвідувачів, які переглянули сторінку сайту.
User-generated content / user-created content – контент, створений користувачами. Фото або відео з продуктом компанії, відгуки, конкурсні роботи. Відмінними прикладом user-generated content є також Вікіпедія.
- Visitors — відвідувачі сайту.
- Widget — віджет. Невеликий додаток, що додає контент на сайт, як правило, в одну з бічних колонок. Наприклад, пошук, категорії, хмара тегів, попередній вигляд сторінок у соцмережах та інше.
Англійські абревіатури, які потрібно знати digital-маркетологу
- CPA (Cost per action) — вартість дії, яку повинен виконати на сайті потенційний клієнт.
- CPC (Cost per click) — вартість натискання на рекламне оголошення.
- CPM (Cost per 1,000 impressions) — вартість 1000 показів рекламного повідомлення.
- CTR (Click-through rate) – відсоток переходу на сайт з рекламного оголошення.
KPI (Key rerformance indicator) — показник ефективності. Метрика, обрана компанією для визначення успіху. Наприклад, кількість залучених клієнтів або підписників.
- PPC (Pay per click) — оплата за натискання.
- SMM (Social media marketing) — маркетинг у соціальних мережах.
- SEO (Search Engine Optimization) — пошукова оптимізація. Процес оптимізації контенту на сайті для отримання трафіку з безплатних, органічних результатів пошуку, які генеруються пошуковими системами.
Перший Кембриджський центр має власний блог, де ви можете знайти різноманітні навчальні матеріали та статті для вивчення англійської.
Коментарі
Спасибо за такую информацию.
Дякуємо за ваш коментар! Після модерації ми опублікуємо його на нашому сайті :)