Англійська мова потрібна професіоналам у будь-якій галузі. Навіть якщо ваша робота не пов’язана безпосередньо з англійською та спілкуватися з колегами або партнерами з інших країн вам не потрібно.
Щоб бути в курсі всіх світових тенденцій вашої професії, нових технологій та інших новинок з перших рук, ви напевно захочете підписатися на соцмережі та розсилки топових фахівців. І, як правило, це будуть фахівці світового рівня, що ведуть комунікацію англійською.
В інтернет-маркетингу мало не щодня з'являються нові тренди. Це одна з галузей, що найстрімкіше розвиваються та є найгнучкішими до змін.
Вивчайте ці терміни, і хтозна, може за кілька місяців ви вже цілком успішно працюватимете на англомовну компанію? А враховуючи, що дуже багато термінів перекочували до української з англійської, це буде зовсім нескладно.
Англійський словник digital-маркетолога
- Above the fold — перший екран. Частина сторінки на сайті, видима на екрані без прокрутки.
- Adaptive content — адаптивний контент. Контент, адаптований до досвіду, поведінки та бажанням користувача з метою доставити правильне повідомлення у потрібний час.
- Analytics — аналітика. Виявлення та передача важливих закономірностей у поведінці та шляху користувачів за допомогою таких інструментів, як Google Analytics, Google Webmaster Tools, Facebook Insights та інших.
Blogging — блогінг. Публікація контенту в мережі. Наприкінці 90-х під час зародження блогів вони були схожими на щоденники. А сьогодні блогінг перетворився на провідний спосіб публікації контенту в інтернеті, яким користуються більшість компаній.
- Bounce rate — відсоток відмов. Відсоток відвідувачів, які заходять на одну сторінку сайту та майже відразу йдуть, а не продовжують переглядати інші сторінки.
- Content marketing — контент-маркетинг. Створення цікавого й корисного безплатного контенту для залучення та перетворення потенційних клієнтів на постійних покупців.
- Contextual advertising — контекстна реклама.
- Digital commerce — цифрова комерція, продаж цифрового продукту: програмного забезпечення, мобільних додатків, онлайн-курсів, електронних книг, потокового мультимедіа, шрифтів, графіки, фото, відеоігор, музики у цифровому форматі, онлайн-казино.
- Direct marketing — прямий маркетинг. Маркетингові зусилля, спрямовані на конкретну цільову групу: email-розсилки, прямі продажі, каталоги.
- Email marketing — email-маркетинг, email-розсилки.
- Engagement — залучення. Здатність утримувати увагу аудиторії та залучати її до взаємодії. Наприклад, коли підписники у твіттері діляться вашим контентом, коментують публікації у блозі або відповідають на запитання у фейсбуці.
- Funnel — воронка продажів.
- Gamification — гейміфікація. Застосування особливостей ігрового дизайну – таких як ведення рахунку, змагання з іншими, правила гри – у повсякденних задачах і рекламі, щоб зробити їх цікавішими.
Hashtag — хештег у соцмережах, який дозволяє користувачам шукати контент по вузькій темі. Наприклад, хештег #mountains в інстаграмі для пошуку фотографій гір або хештеги популярних подій та селебріті: #worldcup, #jaredleto.
- Impression — показ реклами користувачеві, зазвичай продається за тисячу показів (CPM).
- Landing page — посадкова сторінка сайту, на яку користувач переходить з реклами, створена з метою спонукати його до певної дії, як правило, покупки або підписки.
- Lead — потенційний клієнт.
- Keyword — ключове слово. Використовується для ідентифікації вмісту вебсторінки у пошукових системах. Зазвичай з’являється в заголовку, підзаголовках та декілька разів у тексті сторінки.
- Lead generation — лідогенерація. Залучення інтересу користувачів до компанії для забезпечення продажів, отримання контактів у обмін на корисну інформацію.
- Market research — дослідження ринку. Систематичний збір, реєстрація, аналіз і використання даних, що стосуються передачі та продажу товарів і послуг.
- Mobile marketing — мобільний маркетинг. Рекламні повідомлення на смартфонах і планшетах.
- Multimedia — мультимедіа. Поєднання різних медіа: тексту, графіки, аудіо, відео та анімації.
- Native advertising — нативна реклама. Платний контент, який розміщується на популярних сайтах, відповідає стандартам редакції та очікуванням аудиторії.
Owned media — власні медіа: сайт, блог та облікові записи компанії у соцмережах.
- Page views — кількість переглядів сторінки.
- Paid social / paid influencer — лідер думки, якому компанія платить за згадку про продукт або послугу в блозі або соцмережах.
- Podcasting — ведення подкастів.
- Relevancy — релевантність. Відповідність того, що і як ви рекламуєте, інтересам користувача.
- Retargeting / remarketing — ретаргетинг / ремаркетинг. Таргетування реклами на користувачів, які вже відвідували сайт компанії.
- Social media – соціальні медіа, соцмережі.
- Split testing / A/B testing — спліт-тестування / A/B-тестування. Тестування декількох версій сайту, посадкової сторінки або реклами з метою підвищення конверсій. Версії можуть відрізнятися заголовками, фото, відео, текстом, розташуванням або кольором кнопок, формами реєстрації та іншими елементами.
- Target audience — цільова аудиторія.
- Targeting — таргетування реклами за інтересами, місцем, віком, статтю та іншим параметрам аудиторії.
- Traffic — трафік, потік користувачів, які переходять на сайт компанії з реклами, соцмереж або розсилок.
- Unique page views — унікальні перегляди сторінки. Кількість відвідувачів, які переглянули сторінку сайту.
User-generated content / user-created content – контент, створений користувачами. Фото або відео з продуктом компанії, відгуки, конкурсні роботи. Відмінними прикладом user-generated content є також Вікіпедія.
- Visitors — відвідувачі сайту.
- Widget — віджет. Невеликий додаток, що додає контент на сайт, як правило, в одну з бічних колонок. Наприклад, пошук, категорії, хмара тегів, попередній вигляд сторінок у соцмережах та інше.
Англійські абревіатури, які потрібно знати digital-маркетологу
- CPA (Cost per action) — вартість дії, яку повинен виконати на сайті потенційний клієнт.
- CPC (Cost per click) — вартість натискання на рекламне оголошення.
- CPM (Cost per 1,000 impressions) — вартість 1000 показів рекламного повідомлення.
- CTR (Click-through rate) – відсоток переходу на сайт з рекламного оголошення.
KPI (Key rerformance indicator) — показник ефективності. Метрика, обрана компанією для визначення успіху. Наприклад, кількість залучених клієнтів або підписників.
- PPC (Pay per click) — оплата за натискання.
- SMM (Social media marketing) — маркетинг у соціальних мережах.
- SEO (Search Engine Optimization) — пошукова оптимізація. Процес оптимізації контенту на сайті для отримання трафіку з безплатних, органічних результатів пошуку, які генеруються пошуковими системами.
Більше корисних англійських термінів для інтернет-маркетологів та SMM-фахівців, а також поради та новини шукайте у тематичному блозі.
Коментарі
Спасибо за такую информацию.
Дякуємо за ваш коментар! Після модерації ми опублікуємо його на нашому сайті :)